کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باور شکست های متوالی تیم های باشگاهی ما مقابل تیم های عربستانی خیلی سخت است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم های باشگاهی ما مقابل باشگاه های عربستان هت تریک کردند و 3 شکست بسیار بد را متحمل شدند این شکست ها نشان می دهد که فوتبال ما رشد نکرده است.

شکست استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مقابل تیم های عربستانی یک هشدار جدی برای فوتبال ما است تا توجه بیشتری به این رشته داشته باشیم چون هر سالی که می گذرد با تعطیلات زیاد و امکانات کم بازی ها را برگزار کرده و فکر می کنیم که رشد کرده ایم اما می بینیم که فوتبال ما هیچ کیفیتی ندارد و در نهایت وقتی به آسیا می رویم گرفتار می شویم.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم های عربی هر روز با ما فاصله می گیرند و ما همچنان با گذشته مان زندگی می کنیم، این 3 شکست برای فوتبال ما زنگ خطر بود و مطمئناً‌ روی تیم ملی هم تأثیرگذار خواهد بود.
 
وی افزود: سالهاست که فوتبال ما در وضعیت هشدار قرار دارد اما هیچ کاری صورت نمی گیرد مهمترین مسئله این است که نگاهمان به باشگاه ها را باید عوض کرده و بیشتر کار کنیم چون همه چیز از باشگاه ها شروع می شود باید امکانات بیشتری در باشگاه ها داشته باشیم و خیلی کارها انجام دهیم تا موفق شویم.
 
درخشان در مورد نقش مدیران غیر فوتبالی در وضعیت امروز فوتبال کشورمان اظهار داشت: مدیران غیر فوتبالی در وضعیت امروز فوتبال ما بی تأثیر نیستند و اتفاقاً همه چیز از آنجا شروع می شود و ضربه می خوریم و نمی توانیم احیا شویم باید نگاهمان به ورزش و فوتبال عوض شود به خصوص در باشگاه ها و در بحث آموزش، دانش و سخت افزاری ارتقا داشته باشیم تا در 7-8 سال آینده رشد کنیم وگرنه هر سال شرایط بدتر می شود و همیشه باید منتظر یک معجزه باشیم تا به ما کمک کند.
 
وی ادامه داد: به نظر من و با توجه به شرایطی که داریم دورنمای فوتبال ما اصلاً خوب نیست چون کاری نمی کنیم و با این شرایط وضعیت ما خوب نمی شود وقتی درجا می زنیم چه طوری می توانیم بگوئیم که دورنمای فوتبال ما خوب است؟ الان داریم به بن بست می رسیم و اگر همینطوری پیش برویم خیلی زود فوتبال ما به بن بست خواهد رسید.

درخشان در پایان گفت: اگر تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل نرود فوتبال کشورمان ضربه بدی می خورد چون در باشگاه ها چنین وضعیتی داریم و ممکن است در تیم ملی هم به این شرایط برسیم، باید مسئولان ما از خواب غفلت بیدار شوند وگرنه فاجعه بزرگی رخ می دهد فاجعه ای که جبران ناپذیر خواهد بود و مشکلات اساسی و بسیار زیادی برای فوتبال ما ایجاد خواهد کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار