زورگير 16 ساله حين استحمام دستگير شد+عكس

رييس كلانتري 139 مرزداران گفت: يك زورگير 16 ساله كه توسط چاقو از شهروندان زورگيري مي‌كرد، توسط پليس پليس فاتب دستگير شد.

سرگرد فقيه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق اعلام داشت: ماموران واحد گشت در حين انجام وظيفه در محدوده بزرگراه اشرفي اصفهاني، تقاطع ارغوان بودند كه فردي سراسيمه به آنان مراجعه كرد و اظهار داشت: دقايقي پيش يك دستگاه موتورسيكلت با دونفر سرنشين كه سنشان زير 18 سال بود، روبروي من توقف كرده و يكي از آنان از موتور سيكلت پياده شد ويك چاقو دور گردن من قرار داد و اقدام به سرقت گوشي و كيف پولم كرد.
رييس كلانتري 139 مرزداران اذعان داشت: لذا شاكي به كلانتري انتقال داده شد و از طريق آلبوم عكس مجرمان يكي از متهمان به هويت محمد رضا شناسايي شد.
اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: به دنبال اين موضوع ماموران با درآوردن اطلاعات لازم در خصوص متهم متوجه شدند كه نامبرده پيش پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگي مي‌كند.
وي افزود: ماموران بلافاصله به محل سكونت متهم اعزام شدند و پس از دق الباب و حضور پدربزرگ متهم مشخص گرديد زورگير در خانه، در حال استحمام است.
سرگرد فقيه ادامه داد: ماموران با اجازه صاحب ملك وارد منزل شده و متهم را دستگير و به مقر انتقال دادند و وي را مورد بازجويي فني و پليسي قرار دادند.
رييس كلانتري 139 مرزداران ضمن اشاره به همكاري متهم در خصوص موقعيت مخفيگاه همدستش، ابراز داشت: پس از كسب اطلاعات لازم از متهم ماموران بلافاصله جهت دستگيري متهم ديگر پرونده به هويت ناصر 16 ساله اعزام شدند وتوانستند وي را در يكي از پارك هاي همان محدوده دستگير و به مقر انتقال دهند.
اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: ناصر بدو ورود به كلانتري و مشاهده شاكيان لب به اعتراف گشود و به بيش از 10 فقره زورگيري به همين روش اعتراف كرد.
وي خاطر نشان كرد: در نهايت پرونده متهمان تشكيل و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارسال شد./ف

برچسب ها: زورگیر ، ساله ، استحمام ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار