اختصاصي/

متكي از محسن رضايي براي پيوستن به ائتلاف 5 نفره دعوت کرد

منوچهر متکی عضو ائتلاف 5 نفره اصولگرایان در نامه‌ای از محسن رضایی برای پیوستن به ائتلاف متبوعش دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "منوچهر متکی" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته در میان اعضای اتحادیه های جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور خبر از دعوت محسن رضایی برای پیوستن به ائتلاف اکثریت اصولگرایان داده بود.

بنا بر این گزارش این عضو ارشد ائتلاف اصولگرایان در نامه‌ای از نامزد مستقل یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای پیوستن به این ائتلاف دعوت کرد که متن نامه به شرح زیر است :
 
 
جناب آقای دکتر محسن رضایی

سلام علیکم

در گرماگرم رخداد مهم دیگری از تحولات کشورمان قرار داریم. 24 خرداد ماه سال جاری فرصت دیگری است که با مرور و تاکید بر نقاط قوت عملکرد پیشینیان و پیشکسوتان در مدیریت اجرائی کشور و پرهیز از ضعف ها و به ویژه تصحیح گام ها و روندهای اشتباه آنان، ملت عزیز ایران، الگوی جدیدی از کشورداری را تجربه نماید.
 
در این رقابت سیاسی، همگرایی و هم افزایی نامزدهایی که از بیشترین اشتراکات آرمانی و رویکردی در قبال انقلاب اسلامی برخوردار بوده و مصمم به حل مشکلات کشور و مردم هستند ضرورتی خردورزانه و هوشمندانه است.
 
در فقدان سازو کار مناسب حزبی در کشور اینگونه رایزنی ها و تفاهمات سیاسی معمولا با توصیه بزرگان و نخبگان دلسوز و یا ابتکار درون گفتمانی نامزدهای مطرح صورت می پذیرد.
 
در آرایش سیاسی- انتخاباتی کنونی کشور اگرچه هنوز رونمایی کامل از آن نشده است، شاهد شکل گیری دو ائتلاف سه و پنج نفره از نامزدها در سویی از این آرایش انتخاباتی هستیم که قرار است بر اساس توافقاتی نانوشته و البته در روندی دموکراتیک و مراجعه علمی و واقعی به نظرات مردم، نامزدها و یا نامزد نهایی خود را مشخص و به مردم عزیز کشورمان معرفی و پیشنهاد نمایند. تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.
 
با بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی و تاکید بر ضرورت همدلی و وفاق و ارائه تصویری موفق از کار مبتنی بر خرد جمعی و گروهی، بدینوسیله و در ظرفیت شخصی خود از جنابعالی که بحمدالله از چهره های سرشناس کشور هستید برای پیوستن به «ائتلاف اکثریت» دعوت می نمایم.
 
بدیهی است در صورت اعلام آمادگی موضوع در دستور کار نامزدهای این ائتلاف قرار خواهد گرفت.
 
با بهترین آرزوها برایتان در سال جدید و تعزیت ایام فاطمیه(س)
برادرتان
بنده خدا- منوچهر متکی
18 فروردین نود و دو

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار