حاشيه‌هاي روز دوم ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات شوراها در فرمانداري؛

از حضور رتبه‌هاي برتر كنكور در فرمانداري تا مداحي كه به اصرار هم هيئتي‌هايش آمده بود+تصاوير

دومين روز ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا همچون اولين روز ثبت نام با استقبال خوب مراجعين از جمله ورزشكاران و بانوان مواجه شد و حاشيه‌هاي بسيار جالب و خواندني به همراه داشت.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري تهران دومين روز  ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا همچون اولين روز ثبت نام با استقبال خوب مراجعين از جمله ورزشكاران و بانوان مواجه شد كه حاشيه‌هاي بسيار جالب و خواندني به همراه داشت.

رتبه برتر كنكور هم آمده بود

يكي از بانواني كه براي ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به محل فرمانداري آمده بود به خبرنگار ما گفت كه رتبه 23 كنكور كارشناسي ارشد را به خود اختصاص داده است و توسط گروه‌هاي دانشجويي هم براي حضور در انتخابات به عنوان داوطلب حمايت مي‌شود.


گويا بانوان از آقايان براي ثبت نام مشتاق‌ترند







از آغازين ساعت ثبت نام داوطلبين شوراها در روز دوم تعداد بانوان به حد قابل توجهي رسيد و اين مسئله علاقه آنان براي نقش آفريني در مسائل سياسي و مديريتي كشور را نشان مي‌دهد.


جوان‌ترين كانديداي شوراي شهر هم مشخص شد

صبح امروز جواني 27 ساله به محل فرمانداري مراجعه كرد كه شايد بتوان از وي به عنوان جوان‌ترين نامزد روز دوم ثبت نام داوطلبين شوراها ياد كرد.

وي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تحصيلات دانشگاهي در فرآيند مديريتي مهم است.


بازهم ورزشكاران براي ثبت نام آمده بودند






حسن ميزرا آقابيك كه به گفته خودش داراي 30 سال سابقه مديريتي در عرصه ورزش است براي ثبت نام به محل فرمانداري مراجعه كرده بود.


وي درباره هدف خود از اين ثبت نام گفت: اخيرا سياست وارد عرصه ورزش شده است اما حضور بنده در اين عرصه سياسي نيست و در صورت اقبال مردم قصد دارم تا به فعاليت‌هاي ورزشي  و فرهنگي بپردازم.


مداحي كه به اصرار هم هيئتي‌هايش آمده بود


يكي از افرادي كه براي ثبت نام داوطلبي انتخابات شوراها آمده بود به خبرنگار ما گفت: بنده مداح اهل بيت هستم و به اصرار هم هيئتي‌هايم براي كانديداتوري در انتخابات شوراها به اين اينجا آمده‌ام.


احساس تكليف جانباز دفاع مقدس براي خدمت به كشور


فرد جانبازي كه در 8 سال دفاع مقدس يك پاي خود را در راه دفاع از كشور از دست داده بود براي كانديداتوري در انتخابات شوراها احساس تكليف كرده بود.

وي به خبرنگاران گفت: حضورم براي  پيگيري مشكلات عموم مردم و مسائل معلولان است.


قهرمان پارالمپيك: به جوانان نشان مي‌دهم كه بايد هميشه تلاش كنند



علي محمدياري قهرمان پارالمپيك پكن و لندن براي كانديداتوري در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا به فرمانداري تهران مراجعه كرد.










وي به خبرنگار ما گفت: حضورم به اين دليل است كه به جوانان نشان بدهم كه معلوليت محدوديت نيست و بايد در همه حال به كشور و خاك مقدس آن خدمت كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: با مشكلات مردم تهران آشنا هستم و تلاش مي‌كنم تا اين مشكلات كمتر شود.


مادر و دختر با هم آمده بودند






يكي از بانواني كه براي ثبت نام در انتخابات شوراها آمده بود فرزند خردسال خود را نيز به فرمانداري آورده بود تا مراحل ثبت نام را با هم انجام دهند.


تصاويري از حال هواي انتخاباتي فرمانداي تهران












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار