اعتراف به ده‌ها فقره سرقت پرايد زير مدل 86؛

ترمينال شرارت در طرح مهار به بن بست رسيد+عکس

رييس کلانتري 137 نصر گفت: يک ترمينال شرارت در حين فراراز دست ماموران، با اجراي طرح وارد کوچه بن بست شد و دستگير گشت.

سرگرد عليرضا يوسف وند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين اظهار داشت: به دليل اينکه سرقت پرايد هاي زير مدل 86 در سطح منطقه افزايش پيدا کرده بود ماموران تخصصي بلافاصله اقدامات لازم را در خصوص دستگيري متهم و يا متهمان آغاز کردند.
رييس کلانتري 137 نصر ادامه داد: به دنبال اين موضوع عوامل اطلاعات و تخصصي  با فعاليت شبانه روزي خود و همچنين به کارگيري از تجهزات الکترونيکي توانستند متهم را به هويت شهروز 29 ساله که  داراي چندين فقره سابقه شرارت، زورگيري، کيف قاپي، سرقت لوازم خودرو و نزاع دست جمعي بود، شناسايي کنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: پس از ارسال عکس متهم فراري به تمامي واحد‌هاي گشتي، يکي از عوامل تحت الامر اين حوزه  در محدوده  بزرگراه چمران توانست متهم را در حالي که با يک دستگاه خودروي سرقتي پرايد در تردد بود، شناسايي کند.
وي افزود: به دنبال اين موضوع متهم با رويت واحد گشت اقدام فرار کرد و ماموران نيز به دليل حساسيت موضوع طرح مهر را به اجرا در‌آوردند.
سرگرد عليرضا يوسف وند ادامه داد: ماموران با تنگ تر کردن حلقه خود محاصره خود متهم فريب داده و به داخل يک خيابان بن بست هدايت کردند.
رييس کلانتري 137 نصر اظهار داشت: در نهايت متهم مجبور به توقف شد و لحظه‌اي که قصد فرار با پاي پياده را داشت با شليک هوايي پليس خود راتسليم کرد و به اين تعقيب و گريز بي نتيجه پايان داد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسي اوليه از خودرو دو قبضه چاقو مخصوص زورگيري، دو عدد گوشي همراه، 10 عدد عابر بانک، چندين مدارک مربط به خودروهاي مسروقه، چندين گواهينامه جعلي، چندين سوئيچ خودرو و مفداري مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط کردند.
همچنين متهم در بازجويي فني و پليسي به بيش از 10 فقره سرقت خودروي پرايد زير مدل 86 و زورگيري از شهروندان اعتراف کرد.

برچسب ها: سرقت ، زورگیر ، کیف ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار