برگزاری نمایشگاه های سالانه صنعت نفت زمینه ای برای معرفی توانمندی های داخلی

مدیر عامل بورس انرژی ، برگزاری نمایشگاه های سالانه صنعت نفت میتواند به ارتقای صنعت نفت و افزایش کارایی آن در اقتصاد کشور کمک کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شاپور محمدی  همزمان با آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه  نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می تواند به آگاهی  بیشتر مردم از محصولات نفتی و نحوه استفاده و تخصیص منابع ملی کمک کند افزود: جذب سرمایه های بیشتردراین حوزه می تواند به بهره مندی بیشتر از میادین نفتی بیانجامد و با اتکا به منابع مالی مردم، اقدامات سازنده و مفیدی به منظور رشد کشور مهیا شود.

مدیرعامل شرکت بورس انرژی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای گرد هم آمدن افراد متخصص در کنار یکدیگر است ، تصریح کرد: این نمایشگاه در کنار معرفی دستاوردهای جدید حوزه نفت و بیان افتخارات وزارت نفت و شرکت های تابعه می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم عادی و آگاهی بخشی مطلوب تر به این افراد باشد.

وی  خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه علاوه بر فرهنگ سازی و تبادل اطلاعات تخصصی موجب می شود تا  اقتصاد کشور رشد پیدا کند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار