خوروش:

سازمان لیگ و فدراسیون نمی خواهند سپاهان قهرمان شود/حرف های عمران زاده بی معنی است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در نیم فصل نقل و انتقالات فرهاد مجیدی به طور غیر قانونی به استقلال ملحق شد و توزی و ردی قراردادشان را با آبی پوشان فسخ نکردند.

 رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نیم فصل نقل و انتقالات استقلالی ها قرارداد ردی و توزی را فسخ نکردند و با نداشتن فسخ نامه، مجیدی را آبی پوش کردند.
 
ما در این رابطه متوجه شدیم که اگر توزی و ردی قراردادشان فسخ شده پس چرا از استقلال به فیفا شکایت کردند و تنها مدرک ما هم شکایت این 2 بازیکن خارجی است که می تواند برگ برنده سپاهان باشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون دست به یکی کردند تا سپاهان قهرمان نشود سپاهان هیچ صحبتی با کفاشیان و تاج نداشته و فقط شکایت نامه ای از سوی باشگاه تنظیم شده و به دست مسئولان رسید.
 
خوروش ادامه داد: اگر استقلال بی گناه است فسخ نامه توزی و ردی را در اختیار سپاهان قرار دهد ولی چون آنها هیچ مدرکی ندارند سکوت اختیار کردند تا این مسئله به ضررشان تمام نشود.

سرپرست سپاهان در مورد صحبت های اخیر عمران زاده خاطرنشان کرد: من گفتم فیلم بازی با استقلال را بازبینی خواهیم کرد و اگر مشخص شود عمران زاده از عمد با آرنج به صورت بازیکن ما کوبیده است از او شکایت می کنم اما حالا هنوز شکایت نکرده، عمران زاده حرف های بی معنی می زند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار