به دنبال درگذشت تنها بازمانده سیاه بازی؛

داود فتحعلی بیگی:"سعدی افشار" سلطان صحنه بود/متاسفم که حتی یک تماشاخانه را به این هنر اختصاص ندادند

بازيگر تئاتر گفت: متاسفم که حتی یک تماشاخانه را به این هنر بزرگ و فعالانش اختصاص ندادند.

داود فتحعلی بیگی بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما ضمن عرض تسلیت در خصوص درگذشت "سعدی افشار" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "سعدی افشار" سلطان صحنه بود و فردی بسیار شوخ طبع و در نوع خو هنرمندی بی نظیر و با اخلاق بود.
وی ادامه داد: "افشار" آنقدر با شخصیت و هنر خود عجین شده بود که رفتارش بی شباهت با شخصیتی را که بازی می کرد، نبود.
فتحعلی بیگی افزود: "افشار" در قالب طنز با شخصیت ها و رفتارهای پلید جدال می کرد و تا آخرین ساعت های عمرش همچنان شیرینی و شوخ طبعی را در سخنان خود داشت.
این پیشکسوت عرصه بازیگری با اشاره به علتهای بی توجهی به هنر سیاه بازی اظهار داشت: مسئولان و دست اندرکاران هنر کشورمان، به هنر سیاه بازی بی توجهی کردند و سعی نکردند حتی تماشاخانه ای را برای فعالان این عرصه در نظر بگیرند.
فتحعلی بیگی تصریح کرد: در چند کار که من نوشتم، "سعدی افشار" به ایفای نقش پرداخت و بعد از گذشت زمانی من دیگر افتخار همکاری با او را نداشتم.
بازیگر مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" ابراز داشت: معتقدم رادیو و تلویزیون هم خیلی بهایی به هنر سیاه بازی ندادند و همه این عوامل دست به دست یکدیگر داد تا آن هنر را از رونق انداخت.
وی خاطرنشان کرد: "سعدی افشار" هنرمند بزرگی بود که هر چه از او بگویم کم است و درگذشت او را به همه مردم و جامعه هنری تسلیت میگویم و برای او از درگاه خداوند منان طلب مغفرت می کنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار