رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه گفت: سال گذشته مردم این شهرستان 54 عدد خشت طلا برای بازسازی و مرمت حرم امامان معصوم در عتبات عالیات اهدا کرده‌اند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان اظهار کرد: مردم شهرستان بشرویه علاقه و ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند و همواره در کمک‌رسانی به ستاد عتبات عالیات پیشگام بوده و با ارائه کمک‌های مادی و معنوی خود ستاد بازسازی عتبات عالیات را در امور و اجرای وظایف خود یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان کمک‌های نقدی مردم شهرستان بشرویه برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته، 232 میلیون و 903 هزار ریال بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه تصریح کرد: از مجموع این کمک‌ها مبلغ 99 میلیون و 520 هزار ریال مربوط به هدایای دانش‌آموزی بوده است.

حدادیان یادآور شد: همچنین مبلغ 35 میلیون و 165هزار ریال از فرهنگیان این شهرستان برای کمک به عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

وی از اهدای 54 قطعه خشت طلا برای بازسازی و مرمت حرم امامان معصوم(ع) در عتبات عالیات از این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 38 خشت طلا متعلق به خانوده شهدا به ارزش 152 میلیون ریال و 16 قطعه خشت طلا نیز متعلق به کمک خیران به ارزش 62 میلیون ریال بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه افزود: همچنین در سال گذشته 35 گرم طلا از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

حدادیان اذعان داشت: مردم شهرستان بشرویه ارادت خاصی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) دارند و در سال‌های گذشته نیز علاوه بر کمک به بازسازی عتبات عالیات در اعزام نیروی افتخاری جوان برای بازسازی حرمین شریفین پیشگام بوده‌اند.

وی از اعزام 20 نفر از نیروهای کاری برای بازسازی و مرمت حرم امامان معصوم در کاظمین خبر داد و گفت: این نیروها به صورت افتخاری برای بازسازی عتبات عالیات اعزام می‌شوند که 45 نفر دیگر نیز در مرحله اعزام قرار دارند./س

برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.