باقري لنکراني :

عدالت محور تمام برنامه هايم است/ نگاه رضاخاني به زنان بايد از بين برود

نامزد جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري گفت: محور اصلي برنامه هاي من براي حضور در انتخابات رياست جمهوري در تمام حوزه ها عدالت است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ کامران باقري لنکراني نامزد جبهه پايداري براي حضور در انتخابات رياست جمهوري با تشکر از همه کساني که وي را به عنوان گزينه مورد نظر خود براي حضور در عرصه انتخابات معرفي کردند، گفت: شان رياست جمهوري تنها رياست نيست بلکه خدمتگزاري نيز هست لذا به کار بردن لفظ رياست جمهور غلط است و بايد واژه رياست جمهوري را جايگزين آن کرد.

وي افزود: به فضل خدا و به سبب مشورت با دوستان، علما و روحانيون معظمي چون آيت‌الله مصباح در اين عرصه حضور پيدا کرده است که اميدوارم بتوانم از عهده اين وظيفه سنگين بر بيايم.

لنکراني با اشاره به اينکه به گمان بنده هر گفتماني به غير از انقلاب اسلامي دچار استخفاف مي شود، تصريح کرد: ما پيمان بسته‌ايم که در اين مسير با رعايت تقوا وارد عمل شويم.

لنکراني با بيان اينکه متاسفانه در طول هفته گذشته مورد بي‌مهري برخي از دوستان قرار گرفته‌ايم، اظهار داشت: اگر هر فردي نقدي را بر گفتمان و رويکرد بنده دارد آن را بيان کرده و از تخريب دوري کند.

وي خاطر نشان کرد: اسراف در تبليغات و دادن وعده و وعيد را کار صحيحي نمي‌دانيم آنچه ما بيان مي‌کنيم اين است که ما بايد براساس باورهايمان در اين مسير گام برداريم.

لنکراني با اشاره به اينکه در گفتمان امروز به دليل بعضي انحراف‌ها جاي عدالت را خالي مي‌بينيم، گفت: با افتخار عرض مي‌کنم محور تمام برنامه‌هاي بنده در حوزه‌هاي مختلف عدالت است و به عنوان يک هدف به اين معقوله توجه خواهم کرد.

نامزد جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: آنچه که باعث کارآمدي نظام در انتخابات مي‌شود اتکا به راي مردم است لذا برخي از گروه ها بايد اين موضوع را در نظر بگيرند که با حاشيه‌سازي نمي‌توانند آراي مردم را تحت تاثير قرار دهد.

لنکراني درباره گفتمان‌هايي که در شرايط فعلي در کشورمان پيرامون مذاکره مستقيم با آمريکا وجود دارد، اظهار داشت: در اين موضوع بايد عقلانيت و تدبير امام را در بحث سياست خارجي به کار ببنديم و نسبت به استفاده از ظرفيت نيروهاي موثر در سياست خارجي دقت نظر داشته باشيم.

نامزد جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم خاطر نشان کرد: متاسفانه در مقوله زنان تا به امروز تمامي برنامه‌هايي که مطرح شده است يک نگاه و رويکرد رضاخاني داشته است که اين موضوع در گفتمان بنده جايي نخواهد داشت و من با محوريت باورهاي ديني در راستاي حل مشکلات زنان وارد عمل مي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار