مربي ايراني تيم ملي واليبال نشسته عراق گفت: اکنون 2 سال است که در عراق فعاليت مي کنم و در ايران شاگردانم به جاي من آمدند.

جابر خلف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درخصوص سوابق کاري خود در واليبال نشسته ايران بيان کرد: من به مدت 13 سال و تا سال 1997 در ايران مربيگري مي کردم ،‌ در طول همان سالها بود که تيم ملي واليبال نشسته ايران در مسابقات جهاني و پارالمپيک بدون وقفه به مدال طلا مي رسيد.

مربي ايراني تيم ملي واليبال نشسته عراق درباره علت جدايي اش از فدراسيون جانبازان و معلولين گفت: علت خاصي نداشت که من از تيم جدا شدم آنها تصميم گرفتند که به جاي من شاگردانم هدايت تيم را بر عهده بگيرند که من هم موافقت کردم و از تيم بيرون آمد م فکرمي کنم مديران براي کسب عنوان آسان گرفتند و همين عامل باعث شد من کنار گذاشته شوم.

وي ادامه داد: البته شاگردانم که جاي من را گرفتند هم بد کار نکردند و پس از آن ايران درست است که به طلا نرسيد ولي مقام هاي دوم و سوم را کسب کرد که بد هم نبود.

خلف زاده درباره حضورش در عراق و به عهده گرفتن هدايت تيم ملي اين کشور گفت: من در حدود يک سال و 4 ماه است که در تيم ملي عراق مشغول هستم پس از رقابتهاي قاهره در مصر که اوايل سال 2012 و به منظور کسب سهميه پارالمپيک برگزار شده بود و ما نتيجه مطلوب را نگرفتيم زيرا فقط 20 روز با آنها تمرين کردم من دراين تيم به جوانگرايي رو آوردم و نيروي جوان را جذب کردم  و در امسال مسابقات جوانان را نيز در مالزي در پيش داريم./مح
برچسب ها: ولی ، بیرون ، فکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
افراد ارزشمند و با تجربه نباید هیچوقت از فعلیت باز بمانندخصوصا آنان که همانند جابر خلف زاده افتخار آفرین بودنند و هستند ولی افسوس که در ایران چنین اتفاقاتی اصلا پیگیری نمی شود.
آخرین اخبار