موسوي لارگاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

آغاز بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق/ مخالفت نمايندگان با اجراي فاز دوم در 6 ماهه نخست سال 92

عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به آغاز بررسي فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در اين كميسيون گفت: اين جلسه تاكنون مصوبه‌اي بدنبال نداشته است و بعيد است نمايندگان با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بويژه در 6 ماهه نخست سال 92 موافقت كنند

سيد ناصر موسوي لارگاني نماينده فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به جلسه عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 92 اشاره كرد و گفت: نمايندگان در كميسيون در حال بررسي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها هستند.

وي در ادامه با اشاره به حضور افرادي از كابينه دولت در جلسه كميسيون تلفيق افزود: بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، رحیم ممبینی معاون بودجه این معاونت، كردبچه  چهره با سابقه سازمان برنامه و بودجه در دولت اصلاحات و سازندگی و ... در جلسه امروز حضور دارند و به ارائه توضيحات خود درباره اجرای فاز دوم و قیمت حامل‌های انرژی پرداختند.

 اين عضو كميسيون تلفيق همچنين تصريح كرد: نمایندگان دولت در این جلسه، آثار و نتایج اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها را برای اعضای کمیسیون تلفیق تشریح کردند.
 
موسوي لارگاني در پايان اظهار داشت: اين جلسه تاكنون مصوبه‌اي بدنبال نداشته است و بعيد است نمايندگان با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بويژه در 6 ماهه نخست سال 92 موافقت كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، تلفیق ، یارانه ، فاز ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار