محسن رضايي:

سياست‌هاي دولت جديد را در چارچوب ارزش‌ها و منافع ملي توسعه مي‌دهيم

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در چارچوب ارزش‌هاي انقلاب، منافع ملي و تاکيد بر انرژي صلح آميز هسته‌اي سياست‌هاي خارجي دولت جديد را توسعه مي‌دهيم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محسن رضايي پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاحيه موسسه تابناک که در دانشگاه مهاجر اصفهان برگزار شد، با اشاره به اينکه در حال حاضر اقتصاد ايران مانند يک حيوان درنده معيشت مردم را مورد حمله قرار مي‌دهد، تصريح کرد: وضعيت اقتصاد ايران از حالت کنترل خارج شده و هر هفته يک کالاي خاص وضعيت نابهنجاري به خود مي‌گيرد.

وي افزايش بيکاري را از ديگر مشکلات کشور عنوان کرد و بيان داشت: بيکاري عزت جواناني را که تمايل دارند با افتخار در اين جامعه زندگي کنند مورد تهديد جدي قرار مي‌دهد.

رضايي با اشاره به اين که بايد در نيمه دوم سال جاري حرکت‌هاي جديدي را براي اصلاح بيکاري و اقتصادي بيمار کشور آغاز کنيم تاکيد کرد: از دولت فعلي نيز انتظار داريم دست کم تا پايان کار خود مشکلات کشور را به پايين‌ترين حد خود برساند.

دبير مجمع تشخيص مصلت نظام افزود: نيروي انساني، منابع، زمين و معادن گران بهاي کشور توانايي تک رقمي شدن نرخ تورم را به ما نويد مي‌دهد.

وي تاکيد کرد: اقتصاد ايران نياز به يک نسخه درماني کارآمد مانند کنترل نقدينگي و سوق دادن آن به سوي سرمايه گذاري، سروسامان دادن يارانه‌ها و همچنين برنامه‌ريزي براي اشتغال جوانان آن هم 6 ماه پيش از فارغ التحصيل شدن آن‌ها دارد.

** در دولت جديد شايسته‌ترين افراد تصدي امور را برعهده مي‌گيرند

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اين که هم اکنون هيچ مدير ذي‌صلاحي سرجاي خود قرار ندارد، افزود: بايد در دولت‌ آتي شايسته ترين و بهترين افراد تصدي امور را برعهده گيرند.

رضايي در مورد سياست‌هاي خارجي آينده ايران نيز گفت: تاکنون افراط و تفريط ضربات جبران ناپذيري را بر بدنه ايران وارد کرده است.

وي ادامه داد: در چارچوب ارزش‌هاي انقلاب، منافع ملي و تاکيد بر انرژي صلح آميز هسته‌اي سياست‌هاي خارجي دولت جديد را توسعه مي‌دهيم.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: به کمک جوانان که فرشتگان نجات ايران هستند اقتصاد کشور را به شکوفاترين اقتصاد منطقه تبديل مي کنيم.

وي تاکيد کرد: امروز بر خلاف گذشته با عرصه‌هاي علمي و اقتصادي روبرو هستيم و جواناني مانند باکري‌ها، همت‌ها و خرازي‌ها هيچ گاه در کشور ما تمام نمي‌شوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اقتصاد ، دلسوزی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار