بروجردي در سفر به جزاير سه‌گانه:

ملت ما به لحاظ اقتدار نظام باید ارز اندام قدرتمندانه خود را در انخابات نشان بدهد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم و انتخابات ریاست جمهوری کمتر از 50 روز دیگر برگزار خواهد شد که این انتخابات یک خودنمایی دیگری است که ملت ما به لحاظ اقتدار نظام باید ارز اندام قدرتمندانه خود را نشان بدهد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، علاء‌الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس که به همراه 8 عضو اين کميسيون از جزاير سه گانه کشورمان بازديد کرده‌اند، ظهر امروز (پنج‌شنبه 5 ارديبهشت) با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع جزيره ابوموسي گفت: خداوند را شک گذاريم که اين توفيق نصيب ما شد تا به اتفاق همکاران عزيز از جزيره ابوموسي بازديد کنيم.
 
وي افزود: این براي شما هم يک توفيق الهی است چرا که در يک نقطه مهم و راهبردي نظام در این شرايط آب و هوايي نامناسب حضور دارید و به نوعی حضور شما جهاد است.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: در جلسه‌ای که با شورای تأمین استان و با حضور استاندار خواهیم داشت مباحثی مربوط به جزایر سه گانه را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
 
بروجردی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دلیل روابطی که با سایر کشورها دارد از یک جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و قطعا در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
وی در ادامه حضور چند روز قبل هیئت پارلمانی ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه یک عرصه بسیار مهم مصاف با دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکاو همپیمانان او است.
 
بروجردی تصریح کرد: ما در سه دهه گذشته به برکت خون شهدا مسئله سخاوت و تمامیت امنیتی مرزهای خود را سپری کردیم  و تأمین امنیت مرزهای خود را سپری کرده‌ایم و تمامیت ارزی خود را محفوظ خواهیم کرد.
 
بروجردی خاطرنشان کرد: ما فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران از جمهوری اسلامی ایران در حال دفاع هستیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست آمریکا در عراق سوریه لبنان فلسطین و افغانستان اشاره کرد و گفت: بعد از 4 جنگ که رژیم صهیونیستی حمایت آمریکا با برخی کشورهای عربی داشت با الگو‌شدن این کشورها از جمهوری اسلامی ایران این رژیم در چند سال اخیر 4 شکست پی در پی را تجربه کرد.
 
بروجردي تصريح كرد: این شکست‌ها با الگوپذیری از دیدگاه حضرت امام (ره) که به مقاومت اسلامی معتقد بود شکل گرفته است.
 
وی افزود: در لبنان حزب‌الله که در گذشته به رهبری سید عباس موسوی و در حال حاضر نیز به رهبری سیدحسن نصرالله به تعبیر مقام معظم رهبری و سید شجاع عرب به برکت انقلاب اسلامی اسرائیل را شکست دادند.
 
رئيس كميسيون امنيت‌ملي اظهار داشت: درسال 2000 که برای اولین بار سرزمین های اشغالی جنوب لبنان آزاد شد در جنگ 33 روزه حزب‌الله برای دومین بار رژیم صهیونیستی را شکست دارد و بعد از آن به برکت انقلاب اسلامی و جهاد و حماس در غزه دو جنگ 22 روزه و 8 روزه رژیم صهیونیستی باردیگر شکست خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما امروز ه در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی آنها را شکست می‌دهیم و این به فضل الهی اعتباری است که ملت ایران دارد.
 
وی در ادامه افزود: در عراق آمریکایی‌ها با آنکه 140 -250 نیرو داشته  و صدها میلیارد دلار هزینه کردند باز شکست خوردند و در آن موقع نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عراق به مراتب بیشتر از آمریکا و دیگر کشورهاست، البته ما به تمامیت ارزی و حاکمیت حاکمان فعلی عراق احترام می گذاریم. 
 
نماینده بروجرد اظهار داشت: با اطلاع و آمارهایی که داریم اعلام می کنم در بین 57 کشور مسلمان جهان هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران توانمند و با عزت و اقتدار نیست.
 
 وی گفت: ترکیه که در غرب کشور ماست خاک خود را در اختیار آمریکایی ها قرار داده و آمریکایی ها از داخل خاک ترکیه جنگنده بلند می کنند و به کشورهای مسلمان تجاوز می کنند، این چه عزت و اقتداری است که دارد.
 
وی گفت: یک افسر ترک حق ندارد پای خود را در پادگان آمریکایی در داخل خاک ترکیه بگذارد همانطور که قبل از انقلاب شخص اول مملکت ما یعنی شاه حق نداشت از پادگان آمریکایی ها بازدید کند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در رأس هیئتی به جزایر سه گانه سفر کرده اند در جمع نمازگزاران جزیره ابوموسی به مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: ما در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم و انتخابات ریاست جمهوری کمتر از 50 روز دیگر برگزار خواهد شد که این انتخابات یک خودنمایی دیگری است که ملت ما به لحاظ اقتدار نظام باید ارز اندام قدرتمندانه خود را نشان بدهد.
 
وی افزود: فکر نکنید نمایندگان شما در خانه ملت با مشکلات بیگانه اند، بله شرایط اقتصادی شرایط ویژه ای است برای اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان می خواهند از این روش ضربه بزنند.
 
بروجردی گفت: اگر ملت در شعب ابی طالب هم زندگی کنند به نظام اخم نخواهند کرد.
 
وی گفت: کشور ما یک کشور ثروتمند است ولی آمریکایی ها و برخی همپیمانش تمام نیروی خود را به کار گرفته اند تا ما نتوانیم ارتباط تجارتی و بانکی داشته باشیم.
 
نماینده بروجرد اظهار داشت: اتفاقا دشمنان ما کاری کردند که البته نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت هنرمندانه تهدید تحریم  را به یک فرصت تبدیل کرد چرا که اگر آنها به فرض مثال تمام امکانات را در اختیار ما قرار می دادند هرگز استعداد کشور ما شکوفا نمی شود.
 
وی گفت: به طور مثال ما جزو ده کشور دارنده دانش هسته ای هستیم و جوانان ما جنگنده می سازند و ماهواره به هوا پرتاب می کنند و این کار آمریکایی ها مصداق این آیه شریفه قرآن است که "و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین" .

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: کشور ما قله های پیروزی را فتح کرده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است، 9 تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از صبح امروز(  5 شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه) به اتفاق استاندار هرمزگان از جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

گزارش تکمیلی این بازدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار