لبرون جیمز از عنوان دومین مدافع برتر ناراحت است

بعد از دادن عنوان برترین بازیکن دفاعی سال NBA به مارک گسول، لبرون جیمز ستاره تیم میامی هیت موفق به پنهان کردن ناراحتی خود نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بدون جیمز ستاره تیم میامی هیت از عنوان دوم برترین مدافعان سال لیگ NBA ناراحت شده و می گوید: این واقعا ناراحت کننده است، قرار گرفتن در رده دوم ناراحت کننده است، کدام بازیکن دوست دارد، دوم باشد؟

مارک گسول با 212 امتیاز عنوان اول را گرفت اما جیمز حاضر نشد از گسول به خاطر عنوانش انتقاد کند و تاکید کرد: احتمالا مارک بهترین عملکرد دفاعی زندگی اش را در این فصل داشت.

جیمز شاخص های دفاعی بالایی با 618 ریباند دفاعی، توپربایی و یک بلاک شات در هر بازی این داشت، ضمن اینکه قدرت دفاعی وی به شکل دیگری هم خود را نشان می دهد، جیمز در چند فصل گذشته بازیکنان هر پنج پست را دفاع کرده است.

گسول 7.8 ریباند و یک توپربایی داشته اما بالاترین امتیازش نسبت به جیمز این بود که تیم ممفیس در زمانی که گسول داخل زمین حضور داشته، 6.8 امتیاز از نظر دفاعی بهتر بوده است.

با این وجود جيمز می گوید: من در زمین تمام بازیکنان را دفاع می کنم، فکر نمی کنم در تاریخ لیگ کسی باشد که پست یک تا پنج را دفاع کرده باشد./مح

برچسب ها: برترین ، دومین ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار