بيرجند/

آگاه‌سازی مردم استراتژی جمهوری اسلامی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه آگاه‌سازی استراتژی نظام است، گفت: بسیج باید حقایق را برای مردم بازگو کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ شعبانعلی رمضانی در نشست بصیرتی، سیاسی فرهنگیان بسیجی خراسان جنوبی اظهار کرد: اقتصاد، وجود شکاف بین مسئولان نظام، احیای تفکر جدایی دین از سیاست و مذاکره از اهداف دشمنان برای ضربه‌ زدن به اسلام است.

وی با بیان اینکه اگر از اوضاع و احوال منطقه صرف نظر کنیم، ادامه داد: نخستین برنامه دشمن که از گذشته تاکنون به آن پرداخته مقوله اقتصاد است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: در سال گذشته به تعبیر کارشناسان دشمن به صورت انتحاری در بحث اقتصاد وارد شده است یعنی دشمن هم به خود هم به نظام ضربه وارد می‌کند.

رمضانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد: دشمن بر این است که کار را برای مردم سخت کند تا آنها مقابل نظام بایستند و همچنین مسئولان را وادار کند که از اهدافشان کوتاه بیایند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است بین مسئولان بی‌اعتمادی بیندازد، تصریح کرد: این یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن است که ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور دومین برنامه دشمن را ایجاد جو نامساعد بین مسئولان دانست و اذعان داشت: در شرایطی که مسئولان تصمیمات غیر کارشناسی بگیرند خود به خود شکاف بین اهل نظر و مسئولان به وجود می‌آید.

رمضانیان سومین هدف دشمن را احیای تفکر جدایی دین از سیاست عنوان کرد و گفت: دشمن در قالب جنگ نرم اصرار دارد که دین‌داری را انجام دهد اما بحث فلسفی و سیاسی آن را کنار بگذاریم.

وی مذاکره را چهارمین هدف دشمن برشمرد و یادآور شد: مذاکره برای دشمن هدف است که در آن یک هدف حداقل و حداکثر تعیین شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور هدف حداقل دشمن در مذاکره را نابود کردن الگوی اسلامی در دنیا دانست و ادامه داد: دشمن اصرار دارد که به نظام و مردم القا کند که مقاومت ایران نتیجه نمی‌دهد در صورتی که فرهنگ و دین ما عکس آن است.

رمضانیان افزود: وظیفه بسیجیان آگاه‌سازی و مطالبه‌گری است و بسیجیان باید با اقتصاد مقاومتی و منطق مقاومتی کار شایسته و بایسته را انجام دهند.

وی با بیان اینکه نقطه مقابل حماسه، ترس است، متذکر شد: برای اینکه ایران بتواند حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی خلق کند نباید بترسد و میدان را خالی کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: وظیفه بسیج آگاه‌سازی و روشن‌ کردن حقایق برای مردم است که در این صورت بسیج رسالت خود را کامل می‌کند.

رمضانیان با اشاره به اینکه آگاه‌سازی، استراتژی جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: بسیج باید حقایق را برای مردم بازگو کند و مردم باید با استفاده از نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور، شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.