گزارش های جهانی نشان می دهد؛

وضعیت بهداشتی مردم جهان نگرانی های زیادی را به وجود آورده است

گزارش جهانی نشان می دهند که وضعیت بهداشتی مردم جهان اختلافات قابل ملاحظه ای با هم دارد و نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

حسین مهدوی نیا، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بهداشت برای همه موضوعي است که همه کشورها باید برای دستیابی به آن و فراهم کردن مقدمات این دستیابی، تلاش کرده و با هم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه هدف بهداشت برای همه جریانی است که به بهبود مداوم سلامتی کمک می کند، تصریح کرد: متاسفانه این هدف با وجود اتفاق نظرها و تاکیدات فراوان، تا حد زیادی فراموش شده و یا اینکه کمتر به آن توجه می شود.

مهدوی نیا با اشاره به اینکه تامین هدف بهداشت برای همه به کاهش اختلافات بهداشتی مردم کمک می کند، تاکید کرد: گزارش های جهانی نشان می دهند که وضعیت بهداشتی مردم جهان اختلافات قابل ملاحظه ای با هم دارد و نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

وی یاد آور شد: بهداشت و تندرستی حق همه افراد یک جامعه است و تامین آن به عنوان یک هدف مهم محسوب می شود.

مهدوی نیا خاطر نشان کرد: در را ه دستیابی به اهداف بهداشتی نباید کشورها تنها به فکر خود باشند و باید علاوه بر توجه جدی به وضعیت سلامتی افراد جامعه خود، به حل معضلات بهداشتی در سایر کشورها به ویژه کشورهای آسیب پذیر نیز کمک کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار