انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صبح امروز تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز طی مراسمی در دفتر ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نمایندگی کوروش پرند معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به نمایندگی محسن موحدیان عطا رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور منعقد شد.

بر اساس این گزارش، هدف از انعقاد این تفاهم نامه توانمند سازی و افزایش مهارت نیروی انسانی در بخش کشاورزی و در راستای  قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سایر اسناد بالا دستی است.

این گزارش می افزاید، از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه تحقق اهداف آموزشی تعیین شده برای بخش کشاورزی در برنامه 5 ساله پنجم توسعه کشور، ارتقای سطح مهارت مهندسان کشاورزی عضو نظام مهندسی، تلاش در جهت ارتقای سطح دانش، گسترش فناوری جدید در بحث آموزش دوره های کشاورزی، کمک به صدور خدمات کشاورزی به خارج از کشور، توانمندسازی و افزایش مهارت شاغلان بخش کشاورزی و آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه کشاورزی است.

گفتنی است، به منظور اجرای صحیح و دقیق مفاد این تفاهم نامه کمیته راهبری ملی متشکل از نمایندگان تام الاختیار طرفین و متعاقب آن در سطح استان با عضویت رئیس نظام مهندسی و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و سایر مسئولان ذیربط تشکیل می شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم این تفاهم نامه به امضاء روسای هر دو نهاد مذکور رسید./ز

برچسب ها: آموزش ، فنی ، توانمندسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار