با حضور احمدی نژاد صورت گرفت

افتتاح 75 هزار واحد مسکونی در جشن توانمندسازی 120 هزار مددجوی سازمان بهزیستی

با حضور رئیس جمهور، 75 هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور واگذار شد و کلید 4 باب از این واحدهای مسکونی به طور نمادین از سوی احمدی‌نژاد به مالکان آن‌ها اهدا شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری؛ با حضور رئیس جمهور و در جشن ملی توانمندسازی 120 هزار مددجوی سازمان بهزیستی، 75 هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور واگذار شده و کلید 4 باب از این واحدهای مسکونی به طور نمادین از سوی احمدی‌نژاد به مالکان آن‌ها اهدا شد.

"محمود احمدی‌نژاد" پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در جشن ملی توانمندسازی مددجویان سازمان بهزیستی ضمن تقدیر از زحمات همسر شهید "فیاض‌بخش" از یک نخبه معلول و عضو هیأت مدیره کانون وکلا، مددیار نمونه در زلزله آذربایجان شرقی، دو تن از حامیان مالی خدمات سازمان بهزیستی و مؤسس جامعه خیرین محلی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم تابلو فرشی دو رو که یک روی آن منقش به تصویر کعبه و روی دیگر آن منقش به تصویر مسجدالنبی بود از سوی مددجویان سازمان بهزیستی به رئیس جمهور اهداء شد.

توانمندسازی 120 هزار مددجوی سازمان بهزیستی، واگذاری 75 هزار مسکن مددجویی، بهره‌برداری از هزار و 155 پروژه ملی و استانی، ایجاد 64 هزار شغل، افتتاح طرح‌های نوین پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، طرح همیاران بهزیستی برای پیشگیری از تصادفات جاده ای، افتتاح مراکز مشاوره با رویکرد اسلامی ایرانی و رونمایی از انتشارات سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری، برنامه‌های این مراسم را تشکیل می‌دادند.

در این مراسم همچنین مددجویان سازمان تأمین اجتماعی با اهدای لوح از خدمات "عبدالرضا شیخ الاسلامی" وزیر سابق کار تجلیل کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار