محسن افشانی میهمان " سپید پر رنگ" می شود

تهیه کننده برنامه " سپید پر رنگ" با بیان این که این برنامه در هفته جاری با موضوع " ارتباط و همسالان" روی آنتن می رود، گفت: امروز بازیگر جوان سینما، محسن افشانی میهمان این برنامه نوجوانانه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، الهه بهبودی افزود: محسن افشانی چهره شناخته شده ای برای نوجوانان و جوانان است، این بازیگر جوان در نقش هایی شبیه زندگی خود این گروه سنی ظاهر شده و علاقمندان بسیاری دارد.
وی گفت: از افشانی دعوت کردیم با دوستان خود به استودیو "سپید پر رنگ" بیاید تا با او و دوستانش درباره دلایل دوستی و کیفیت رابطه هاشان صحبت کنیم.
این تهیه کننده تصریح کرد: روز یکشنبه (15 اردیبهشت) دو گروه دوستی میهمان برنامه خواهند بود، یک گروه نوجوان از دختران هم سن و سال و گروه دیگر دختران جوانی که از سال های دور تا امروز با یکدیگر رابطه دوستانه دارند.
بهبودی افزود: برنامه روز دوشنبه به صحبت های کارشناسی اختصاص داده شده است؛ در این برنامه رضا ببری ، فوق لیسانس مددکاری درباره دوستی های دوران نوجوانی و ارتباط دوستان و همسالان صحبت خواهد کرد. 
" سپید پر رنگ" کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست که شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 17:50 دقیقه برای روی آنتن می رود. این برنامه به نوجوانان و دغدغه های این گروه سنی می پردازد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار