بازنگری داوطلبانه دانشگاه علامه طباطبایی:

3رشته دیگر در مقطع لیسانس در سال 92

دکتر رحمانی گفت: از برنامه های که دانشگاه علامه به صورت داوطلبانه علاوه بر رشته های که ماموریت دارد از جمله: رشته مدیریت و حسابداری و زبان فارسی و خارجی در مقطع لیسانس در سال جاری است.

دکتر رحمانی دبیر شورای بازنگری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: از برنامه‌هایی که به صورت داوطلبانه دانشگاه علامه در سال 92 کار کرده است بحث بازنگری ها در رشته مدیریت و حسابداری و زبان فارسی و خارجی در دوره لیسانس است.

 و ی با اشاره به اینکه حدود 90 درصد از رشته‌های علوم انسانی در 3 مقطع کار بازنگری را آغاز کرده‌اند عنوان کرد: در دانشگاه علامه، در تمام رشته ها در دوره لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری حدود 90 درصد کار بازنگری را به جزء درس اسلامی و معارف اسلامی آغاز کرده‌اند.

دبیر شورای بازنگری تصریح کرد: کار بازنگری در مقطع دکتری تا اواسط سال 93 به اتمام می‌رسد و چون این طرح ملی است و باید همه جانبه آن را بررسی کرد و این امر منجر به طولانی شدن در این راستا شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه علامه به عنوان مدیر این پروژه در این جهت باید از همه ظرفیت‌های ملی در سراسر کشور از دانشگاه‌های معتبر و اساتید بهره برده و بتواند در این فرآیند گسترده، کار جامع و مستحکم تا آخر تابستان سال جاری ارائه دهد./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علامه ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار