"جواد عزتی" به همراه "شهاب حسینی" در سرزمین کهن

"جواد عزتی" گفت: مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی با نام "سرزمین کهن" به کارگردانی کمال تبریزی هستیم.

"جواد عزتی" بازیگر سینما، تئاترو تلویزیون با اشاره به مجموعه "سرزمین کهن" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزوین باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه "سرزمین کهن" از جمله کارهای ویژه الف شبکه یک سیما است که بعد از اتمام فیلمبرداری شاید جمعه شب ها روی آنتن شبکه یک سیما برود.
وی افزود: "سرزمین کهن" جزء آثار تلویزیونی با مضمون تاریخ معاصر است که داستان آن از سال 1340 شروع می شود و تا پایان دهه 50 نیز ادامه خواهد داشت.
عزتی با اشاره به موضوع این سریال، اظهار داشت: سرزمین کهن قصه چند جوان که درگیر مسائل انقلاب بوده که به عقیده من کار زیبا و ماندگاری می شود.
وی با اشاره به توقف این مجموعه ادامه داد: مدتی است که فیلمبرداری سرزمین کهن متوقف شده است که در صورت ادامه کار شاید تا یک سال دیگر هم فیلمبرداری تمام نشود.
عزتی با اشاره به حضور بازیگران صاحب نام سینمای ایران تصریح کرد: من به همراه شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، بسیاری دیگر که در سرزمین کهن به ایفای نقش می پردازیم امیدوارم به زودی کار دوباره شروع شود 

*ژانر وحشت را دوست دارم
این بازیگر با اشاره به حضور در ژانر وحشت گفت: در صورت پیشنهاد در ژانر وحشت هم بازی می کنم و مشکلی در این خصوص ندارم.
وی خاطرنشان کرد: من به همه ژانرها علاقه دارم و در صورت پیشنهاد در همه آنها بازی می کنم ولی فکر می کنم دغدغه هر بازیگر ایفای نقشی خوب باشد و به عقیده من عمق در کار کمدی بیشتر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار