مهدي کوچک‌زاده در دانشگاه حديث و قرآن شهر ری:

سوء مدیریت در جامعه به یک اصل تبدیل شده است/ مشایی فردی عادی است و نباید بزرگش کنیم

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: ما مشکل خطای محاسباتی داریم. سوء مدیریت در جامعه به یک اصل تبدیل شده است، بنابراین نباید بگوییم فقط دشمن و تحریم عامل مشکلات و معضلات است، نباید قانون را زیر پا گذاشت، قانون همه مشکلات را در صورت اجرای درست آن برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "مهدی کوچک‌زاده" نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان که صبح امروز به همت بسیج دانشگاه حدیث و قرآن برگزار شد، اظهار داشت: ما از تمام انقلاب فقط بعد مادی آن را فهمیدیم. ما باید زیارت حضرت زهرا و توصیه‌ها و رهنمودها و صحیفه امام(ره) را الگو قرار دهیم، ما نباید فقط به ظاهر بسنده کنیم، بلکه در عمل است که نتیجه آن حفظ اسلام و نظام خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم، مملکت صاحب، قانون و ولی دارد، ادامه داد: نباید با شعارهای سیاسی شبهه‌ناک مردم را دچار ترس و لرز کنیم. ما در مقابل جنایاتی که رژیم صهیونیستی و آمریکا در سوریه و فلسطین انجام می‌دهند مسئولیم.

کوچک‌زاده تصریح کرد: رئیس جمهور باید عملکرد خوبی داشته باشد وگرنه خیانت‌کار است. رئیس جمهور نباید اهداف و آرمان‌های عظیم اسلام را فدای یک سری سیاست‌های مملکت‌داری کند.

وی ادامه داد: من یقین دارم نظام را امام زمان (عج) اداره می‌کند و رهبر انقلاب تحت حمایت امام زمان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه تا به امروز هیچ یک از نامزدها و رئیس‌جمهورهای قبلی، حرف امام(ره) و زیارت حضرت زهرا (س) را سرلوحه برنامه‌های خود قرار نداده‌اند. شکستن فرهنگ شرق و غرب و حفظ نظام اسلامی باید مهم‌ترین اولویت نامزدها باشد.

وی با بیان اینکه شارلاتانیزم سیاسی و مطبوعاتی که امروزه متأسفانه الگوی نامزدها قرار گرفته است و کسی حق ندارد به کسی تهمت بزند، افزود: چرا امروز با مفاسدان برخوردی نمی‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه به تناقض رسیده است. مردم که شریک دولت و نظام هستند از بی اعتدالی‌ها و تناقض‌گویی‌ها خسته شده‌اند. باید مردم را شریک قرار داد هیچ کار مشکلی بدون جلب حمایت مردم حل نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معضلات جامعه صرفاً نتیجه تحریم‌ها است، گفت: ما مشکل خطای محاسباتی داریم. سوء مدیریت در جامعه به یک اصل تبدیل شده است، بنابراین نباید بگوییم فقط دشمن و تحریم عامل مشکلات و معضلات است، نباید قانون را زیر پا گذاشت، قانون همه مشکلات را در صورت اجرای درست آن برطرف خواهد کرد.

کوچک‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری ساخته و پرداخته احمدی‌نژاد و مشایی است، اظهار داشت: من اصلاً این حرف را قبول ندارم و از اساس بی‌پایه است و واقعیت ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که اصرار احمدی‌نژاد به حضور مشایی در انتخابات برای چیست، گفت: بنده نمی‌گویم با مشایی موافق یا مخالف هستم. مشایی هم یک شخص عادی است و نباید بزرگش کنیم.

وی ادامه داد: بنده از اقدامات و حرف‌های احمدی‌نژاد در این خصوص اصلاً راضی نیستم و قبول ندارم نباید همه چیز را با مشایی سنجید.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که نقاط ضعف و قوت دولت فعلی را در چه می‌بینید، تصریح کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری هم خاطرنشان کرده‌اند که «دولت‌های پیش از دولت فعلی، از ریل منحرف شده بودند و این دولت آن را به ریل برگرداند»، نباید همه چیز را سیاه دید.

وی در ارزیابی خود از نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: نامزدها باید زیارت حضرت زهرا (س) را و حرف‌های امام (ره) را الگو قرار دهند. آن‌ها نباید به دنبال زرنگ‌بازی‌ها و بازی‌های سیاسی باشند و مثل برخی نگویند که «اگر رهبری بگوید می‌آیم».

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، آرمان ، الگو ، نامزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار