رودهن/

مراکز فرهنگی در شهرستانهای تهران مانند پردیس باید افزایش یابند

بازیگر سینما و هنرمند موسیقی کشورمان گفت : من وزیر ارشاد و قالیباف را دیدم و از آنها خواستم این آموزشگاهها و فرهنگسراها در سطح کشور به ویژه در شهرستانهایی مانند پردیس زیاد شوند و تمام جاهایی که جوانان دور هم جمع می شوند و مقوله های فرهنگی را در مساجد توجه کنند .

نجفیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : با توجه به اینکه ما از چند فرصت طلب بگزریم که هر جا اسم پول می آید فساد هم پیش می آید آموزشگاهها ارزشمند هستند ما در همه ابعاد هنر ایران شاهد برپایی آموزشگاههای مختلفی هستیم و این جریان هم در شاخه هنر بازیگری وارد شده است و جوانان علاقه مند هم وارد این آموزشگاهها می شوند تا از این طریق بازی در سینما و تلویزیون را تجربه کنند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به حضور چهره های شاخص سینما و تلویزیون به عنوان مدرس در آموزشگاههای بازیگری تصریح کرد : در حوزه بازیگری هم اساتیدی مشغول تدریس هستند که جزء هنرمندان متعهد و توانای ما محسوب می شوند که از این طریق تجربیات خود را در اختیار قشر جوان قرار می دهند تا در آموزش پایه با زیر بنای هنر بازیگری به صورت تئوری آشنا شوند .

این هنرمند کشورمان با تاکید بر اینکه با قالیباف و وزیر فرهنگ و ارشاد در مورد افزایش مراکز فرهنگی صحبت داشتم اظهار داغشت : من وزیر ارشاد و قالیباف را دیدم و از آنها خواستم این آموزشگاهها و فرهنگسراها در سطح کشور به ویژه در شهرستانهایی مانند پردیس زیاد شوند و تمام جاهایی که جوانان دور هم جمع می شوند و مقوله های فرهنگی را در مساجد توجه کنند .

نجفیان خاطر نشان کرد :با توجه به بیکاری در جامعه شکل گیبری آموزشگاهها این مشکل را کم رنگ می کند جوان اگر وابسته به یک گروه فرهنگی باشد قطعا می تواند این احساس را در خود ایجاد کند که در دریایی از فرهنگ قرار دارد./س


برچسب ها: فرهنگی ، پردیس ، آموزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.