مظفر در جمع خبرنگاران:

هاشمي در کابينه من جايي ندارد/ شعار انتخاباتی‌ام تامین نیازهای مردم است

مظفر پس از ثبت نام براي کانديداتوري در وزارت کشور گفت: هاشمي در كابينه من جايگاهي ندارد و اگر بيايد به هيچ عنوان کنار نمي‌کشم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمود مظفر" رئيس فعلي سازمان هلال احمر و امداد و نجات براي ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در وزارت کشور حضور يافت.

مظفر در پاسخ به اين سوال که هدف شما از کانديداتوري چيست؟ گفت: مي‌خواهم تلاش کنم آدم خوبي براي مردم ايران باشم و شعار انتخاباتی ام تامین نیازهای مردم است.

وي افزود: در اجراي مديريت کشور سه اصل را مبناي مديريت کشور قرار دادم،‌ صداقت،‌ ديانت و کرامت که اميدوارم بتوانم اين سه اصل را در همه کارها داشته باشم همين طور استفاده از نيروهاي سالم،‌ جوان و بومي در راس شاخصه‌هاي انتخاب افراد براي پست‌هاي مديريتي و اجرايي کشور است.

مظفر تصريح کرد: در حال حاضر مملکت در حالتي قرار دارد که اگر بخواهيم آن را يک اتومبيل فرض کنيم اعضا و ادوات آن تغييرکرده و نياز به يک راننده باانگيزه و جوان دارد که بتواند آن را به قله‌هاي کمال برساند و من اين توان را در خود ايجاد کرده‌ام که اميدوارم با کمک مردم بتوانم اين چرخه رشد و تکامل را به انجام برسانم.

وي در ادامه افزود: براي مديريت جامعه اصل را برساختن قرار داده‌ام نه برداشتن هم چنين رشد فضيلت‌ها نه کسب رضايت‌ها و همين طور خوب زيستن نه خوش زيستن.

مظفر همچنين در پاسخ به اين سوال که در همايش بزرگ دولت در استاديوم آزادي آيا ميزبان شما بوديد گفت: در آن همايش ميزبان ميراث فرهنگي بود هلال احمر و نيروهاي انتظامي و هم چنين افراد ديگر جزو کساني بوديم که در ايام عيد به عنوان خادمين سفرهاي نوروزي خدمت مي‌کرديم و در اين همايش حضور داشتيم.

وي در پاسخ به اين سوال که به چه پشتوانه‌اي در انتخابات شرکت مي‌کنيد و آيا از کسي حمايت مي‌کنيد يا شخصي حامي شماست اظهار داشت: من با توکل برخداوند و حمايت مردم در انتخابات شرکت مي‌کنم از هيچ سمت و سويي حمايت نمي‌شوم و از هيچ شخصي نيز حمايت نمي‌کنم و به نفع هيچ کس کنار نخواهم کشيد با پشتوانه مستضعفين و محرومين شرکت کرده‌ام زيرا آن‌ها منتظر هستند زندگي بهتري را تجربه کنند.

مظفر در بيان برنامه کاهش تورم اقتصادي در جامعه تصريح کرد: ما اگر بخواهيم فقط به فکر کاهش تورم باشيم به نوعي توهين به مردم است و شان مردم را پايين آورده‌ايم ما افق‌هاي بالاتر و انگيزه‌هاي بسيار بالاتري داريم اگر با افق ديد باز حرکت کنيم مشکلات اقتصادي قابل حل است همان طور که گفتم استفاده از نيروهاي توانمند، مومن و با تجربه ما را در انجام کارها  و رسيدن به روح تعاون و همدلي ياري خواهد کرد و اين قول را خواهم داد که بتوانم ظرف مدت 4 سال براي مردم خدمتگذار خوبي باشم.

وي هم چنين اظهار داشت: در مورد انتخابات و مديريت کشور قطعا از نظر برادرانم هم استفاده خواهم کرد حتي در مورد کانديداتوري‌ام نيز با آن‌ها مشورت کردم و گفتم به دليل اين که رهبر معظم انقلاب فرمودند که حضور همه سلايق و مردم در انتخابات لازم است و شما هم با توجه به تجربه‌اي که داريد مي‌توانيد خدمتگذار مردم باشيد شرکت کنيد.

رئيس سازمان هلال احمر و امداد نجات در بيان سياست گفت: سياست يعني ديانت، مدبر بودن براي اداره امور کشور.

وي همچنين ادامه داد: من پزشک هستم و مشکلات بهداشتي درماني کشور را خوب مي‌شناسم و مي‌توانم بهداشت و درمان را به بهترين نحو اجرا کنم و نياز تمام اقشار کشور حتي معتادان، معلولين و بيماران را به خوبي مي‌شناسم و مي‌دانم در بحران‌ها چگونه عمل کنم، راه شهدا را مي‌دانم زيرا سه برادر خود را در جنگ از دست داده‌ام.

مظفر در پاسخ به اين سوال که در صورت حضور آقاي هاشمي عکس العمل شما چيست و آيا از ايشان در کابينه تان استفاده مي‌کنيد گفت: اگر هاشمي بيايد به هيچ عنوان کنار نمي‌کشم و هاشمي در کابينه من جايي ندارد، از نظرات ايشان و همه افراد باسابقه  استفاده مي‌کنم ولي از خود ايشان خير. ايشان فردي هستند که تلاش‌هاي خوبي را در کنار رهبري انجام داده‌اند.

كانديداي احتمالي رياست جمهوري در پاسخ به اين سوال که نظر شما درباره جريان انحرافي چيست خاطرنشان كرد: به نظرم جريان انحرافي در کشور وجود ندارد و اين جريان ساخته و پرداخته ذهن برخي از افراد است كه در طول دوران زندگي خود انحرافاتي داشته‌اند

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، هاشمی ، کابینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار