احمد زاده کرماني در جمع خبرنگاران:

با شعار دولت جوان وارد عرصه انتخابات شده‌ام/ از گزينه دولت اطلاعي ندارم

استاندار سابق فارس گفت: دولت ظرفيت خوبي براي راي سازي و گفتمان سازي دارد و ممکن است در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري نيز گزينه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران"روح الله احمدزاده کرماني" استاندار سابق استان فارس؛ كه به منظور ثبت نام انتخابات يازدهمين رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شده بود در حاشيه ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من با شعار دولت جوان عدالت و قانونگرايي پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

وي افزود: گفتمان سوم تير احمدي نژاد را قبول دارم.

احمد زاده تاکيد کرد: جريان انحرافي در حاشيه دولت‌هاي قبلي چه در زمان هاشمي رفسنجاني و چه در زمان خاتمي و چه در زمان احمدي نژاد وجود داشته و به دليل سياست‌هاي غلط تشديد شده است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه با چه گروه هايي ائتلاف خواهيد کرد گفت: با گروه هايي که درحوزه کلان کشور صلاحيت داشته باشند و پيشنهاد دهند ائتلاف مي‌کنم.

وي همچنين در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني براينکه با توجه به اينکه جنابعالي در دولت بوديد آيا دولت نامزدي معرفي خواهد کرد گفت: تلقي من اين است که دولت ظرفيت خوبي براي راي سازي گفتمان سازي دارد و ممکن است گزينه داشته باشد.

كانديداي احتمالي يازدهمين دوره رياست جمهوري در پاسخ به اين سوال که آيا اسفنديار رحيم مشايي گزينه دولت است يا خير گفت: نمي‌دانم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رای ، دولت ، احمدزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار