معاون مالی و اداری شهرداری تهران خبر داد:

کاهش هزینه های جاری در بودجه سال 92 شهرداری تهران

معاون اداری شهرداری تهران با اشاره به کاهش هزینه های جاری در بودجه شهرداری گفت: در بودجه سال 92 شهرداری تهران تنها 11 درصد برای هزینه های جاری شهرداری پیش بینی شده که مویدی بر کاهش هزینه های جاری است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، "حسین محمد پورزرندی" با اشاره به سهم بالای هزینه های جاری در بودجه سال های قبل شهرداری تهران اظهارداشت: در سال های قبل از 85، بیش از 50 درصد از بودجه یکهزار میلیارد تومانی شهرداری مربوط به بخش هزینه ها تعلق داشت.
 
وی تاکید کرد: برای بودجه سال 92 با بیش از 10 هزار میلیارد تومان، تنها 1100 میلیارد تومان بودجه جاری در نظر گرفته شده که کمتر از 11 درصد می شود  که نشان از سهم بالای هزینه های عمرانی در بودجه شهرداری دارد.
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری اهتمامی ویژه به کاهش هزینه های جاری و جلوگیری از هزینه های غیر ضرور در شهر داشته که بررسی عملکرد بودجه این سازمان در سال های اخیر نیز بیانگر روند کاهشی هزینه های جاری در شهر بوده است.
 
به گفته پورزرندی، کاهش هزینه های جاری در شهرداری تهران در شرایطی رخ می دهد که افزایش سطح عمومی قیمت ها در سال های اخیر، انتظار افزایش هزینه های جاری در شهرداری را ایجاد کرده اما با مدیریت منابع مالی شهر، هزینه های جاری سهم کمی در بودجه شهرداری دارد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه مدیریت هزینه باید در آمار و ارقام خود را نشان دهد، هزینه نگهداشت شهر تهران در بودجه سال 92 را بالغ بر 1700 میلیارد تومان دانست که کمتر از 17 درصد در کل بودجه است./ل
برچسب ها: کاهش ، هزینه ، بودجه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار