مازندران /

راه اندازی سامانه برخط بیمه روستائیان در ساری

سامانه برخط صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور در مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سید مجید موسویان در مراسم بهره برداری از این سامانه با بیان اینکه با ایجاد این امکان جدید از این پس خدمات مختلف بیمه ای صندوق بیمه روستائیان و عشایر به صورت برخط از مراکز کارگزاری روستایی در سراسر کشور انجام میشود تصریح کرد: بیمه روستائیان و عشایر کشور تاکنون 37درصد جامعه هدف خود را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران این میزان 20درصد است تصریح کرد: در استانهای مازندران ، گیلان و گلستان مردم به دلیل مواهب و استعدادهای طبیعی منطقه کمتر به آتیه بیمه ای خود اندیشیده اند وگرنه در برخی استانها این آمار به 70درصد نیز میرسد.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان وعشایر کشور در این مورد با اشاره به دریافت مستمری توسط 15هزار خانواده بیمه شده مازندرانی افزود: متوسط آورده آنان 4میلیون و200هزار تومان بوده است و صندوق در سال گذشته 23میلیارد تومان به آنها پرداخت کرده است.

وی به محاسبات انجام شده در بدو تاسیس این صندوق برای تداوم کار آن تصریح کرد: پرداخت به موقع و بدون انقطاع حق بیمه توسط بیمه شدگان و دولت موجب تقویت بیشتر این صندوق میشود.

در این مراسم که همراه با کارگاه آموزشی برای دهیاران و کارگزاران این صندوق در روستاهای استان بود ضمن افتتاح رسمی این سامانه روش کار با آن نیز به افراد آموزش داده شد./س

برچسب ها: بیمه ، روستائیان ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.