سنندج/

24 خردادماه منزلگاه تحقق حماسه سیاسی ملت خواهد بود

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: خردادماه ۹۲ منزلگاه تحقق حماسه سیاسی ملت خواهد بود که در آن سرنوشت سیاسی و اجرایی کشور رقم می‌خورد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در مجمع عالی بسیج اقشار شهرستان قروه که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد، با بیان اینکه هدف دشمنان امروز این است که در بین ملت ایران تردید ایجاد کنند، اظهار کرد:  هدایت‌های رهبری و آگاهی مسئولان و درایت مردم می‌تواند توطئه دشمنان را در این زمینه از بین برده و آنان را رسوا کند.
وی به الزامات و پیش نیازهای حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: بصیرت و موقع‌شناسی، حضور گسترده و حداکثری مردم، وجود سلایق مختلف در انتخابات، ایجاد فضای امید، پرهیز از سیاه‌نمایی و شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطح داخلی و خارجی از الزامات حماسه سیاسی است.
حیدریان به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تداوم سازندگی در کشور می‌شود.
وی گفتمان‌ راهبردی را بر مبنای شاخص‌های ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور پرشور مردم است  لذا باید برای این حضور زمینه‌های لازم فراهم شده و شبهات در جامعه پاسخ داده شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به اهمیت حضور رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری امروز در جامعه به عنوان استوانه‌ای محکم نقطه اتکا مردم و نظام برای وحدت و همدلی است.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، مدل جدیدی از مردم‌سالاری بر مبنای دین مبین اسلام را به جهانیان ارائه کرد که الگوی مورد پذیرش و قابل تحقق برای مسلمانان در عصر افول مدل‌های به بن‌بست رسیده بشری بود.
حیدریان خاطر‌نشان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات آینده دشمنان را ناامید کرده و نقش مهمی در مصونیت بخشی کشور در برابر تهدیدات آنها خواهند داشت.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه حرکت حماسی و جهادی ریشه در فرهنگ، آموزه‌های دینی و مذهبی ملت ایران دارد، خاطرنشان کرد: حرکت حماسی و جهادی اساساً رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و استمرار این حرکت عظیم ریشه در این روحیه دارد.
حیدریان اظهار کرد: مطمئناً ملت ایران همان‌‌‌طور که در طول تاریخ به ویژه در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌‌های دفاع مقدس نشان دادند؛ در دوره تحریم نیز آزمونی دیگر را با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت و از این فرصت تاریخی برای ورزیده و قوی‌تر شدن خود استفاده خواهند کرد.
وی مهم‌ترین آزمون سال جاری را آزمون سیاسی دانست و گفت: انتخابات در کشور ما نماد مردم‌سالاری دینی است و خردادماه 92 منزلگاه تحقق حماسه سیاسی خواهد بود که در آن سرنوشت سیاسی و اجرایی کشور رقم خواهد خورد.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به بازتاب‌ها و اثرات مختلفی که این رویداد در عرصه‌ داخلی و بین‌المللی خواهد داشت، مشارکت گسترده و دشمن‌شکن مردم هوشیار و ولایتمدار ایران بستر لازم را برای برداشتن گام‌های بلند ایران در عرصه‌های مختلف فراهم کرده و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و عظمت انقلاب، بصیرت و آگاهی مردم و شعور سیاسی ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه دشمنان نظام اسلامی به انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است و آنان براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات استراتژی‌های خود علیه کشورمان را تهیه می‌کنند؛ بنابراین در این دوره همانگونه که رهبری فرمودند، باید حضور مردم حماسی باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.