سیدجواد روشن «اگر سپیده سر زد» را روی صحنه می‌برد

نمایش «اگر سپیده سر زد» نوشته «هادی حوری»، به کارگردانی «سیدجواد روشن» از 25 اردیبهشت ساعت 18 در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش «اگر سپیده سر زد» نوشته «هادی حوری»، به کارگردانی «سیدجواد روشن» از 25 اردیبهشت ساعت 18 در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.
«جواد روشن» نمایش «اگر سپیده سر زد» را در حوزه هنری روی صحنه می‌برد.
این کارگردان تئاتر از 25 اردیبهشت،نمایش «اگر سپیده سر زد» نوشته «هادی حوری» را در تماشاخانه‌ی ماه حوزه هنری به صحنه خواهد برد.
نمایش نام‌برده نمایش اجتماعی است که در بستر تاریخ روایت می‌شود. بستر تاریخی نمایش،شب واقعه هفده شهریور سال 57 است و داستان خانواده‌ای سنتی را رواست می‌کند که منزلشان مشرف به میدان ژاله (میدان شهدا) است.دو برادر این خانواده اختلافاتی دارند ککه منجر به رویداد اتفاقاتی می‌شود.
زمانِ این نمایش 60 دقیقه و قیمت بلیت آن 7 هزارتومان است که علاقه‌مندان می‌توانند در سه روز اول اجرا از طریق سایت تیوال ( Twall.com ) از تخفیف ویژه برخوردار باشند. این نمایش همه‌روزه جز شنبه‌ها راس ساعت 18 در این سالن اجرا خواهد داشت.
وحید نفر،مجید آهنگران،ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی،‌سیاوش خادم‌حسینی، الهه شه‌پرست و مهری‌سادات آل‌آقا بازیگران این نمایش هستند.همچنین طراحی صحنه نمایش را «الهام شعبانی» بر عهده داشته است.سایر عوامل نیز عبارتند از:عنایت خادم‌بشیری(انتخاب و تنظیم موسیقی)،سیوش خادم‌حسینی(مدیر تولید و دستیار اجرا)،مهدی ذاکرحسینی(مدیر صحنه)، مهری زندی(منشی صحنه) و حسام حیدری (طراح چهره‌پردازی).
گفتنی است تماشاخانه‌ی «ماه» در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه،‌نرسیده به تقاطع حافظ واقع شده است./ي2
برچسب ها: روشن ، تئاتر ، اگر سپیده ، سر زد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار