در دیدار با مدیر شبکه سحر صورت گرفت؛

تقدیر مدیر شبکه اسلام تی وی از تولیدات شبکه جهانی سحر

مدیر شبکه تلویزیونی اسلام تی وی آفریقای جنوبی،کیفیت تولیدات شبکه سحر را ستود و از این شبکه ایرانی به خاطر پرداختن به مسائل مشترک جهان اسلام ونقاط عطف رویدادهای این پهنه بزرگ از جهان امروز قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، " فرهاد عمر " که صبح دوشنبه ضمن بازدید از شبکه جهانی سحر، با " مهدی مجتهد " مدیر این شبکه دیدار و گفت وگو کرد، ضمن معرفی شبکه تحت مدیریت خود به عنوان شبکه ای اسلامی و با مخاطب گسترده در آفریقای جنوبی و سراسر قاره آفریقا، با رویکرد ها، ساختار و تولیدات شبکه بین المللی سحر آشنا شد.
در این دیدار، مجتهد با تاکید بر لزوم توجه رسانه های اسلامی به موج گسترده ترویج اسلام هراسی از جانب رسانه های غربی و سیطره جریان اسلام ستیز بر حرکت اکثریت رسانه های جهان، خاطر نشان کرد: شبکه های اسلامی باید با اتحاد خود در مقابل این موج و هجمه روز افزون آن بایستند و برای آنکه در صحنه این مبارزه مقدس، با توان، بهره وری و پشتوانه بهتر و بیشتری حاظر شوند، با اتکا به نقاط قوت یکدیگر هم افزایی و تقویت بنیان های ساختاری و محتوایی داشته باشند.
وی همچنین از همکاری شبکه سحر بویژه سیمای انگلیسی آن با شبکه اسلام تی وی استقبال کرد و مجموعه مستند " ایران دیاری برای تمام فصول"، مجموعه انیمیشن " کودک و اشغالگر " و فیلم سینمایی " ستاره سهیل" از تولیدات شبکه سحر را به شبکه اسلام تی وی آفریقای جنوبی اهداء کرد.
فرهاد عمر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی گسترش تعاملات دو جانبه، گفت: وقتی به مجموعه تولیدات شبکه سحر نگاه می کنم از اینکه موضوعات تفکر برانگیزی را انتخاب و آنها را در سطح قابل رقابت جهانی و در قالب محصولات تلویزیونی موفق ارائه کرده اید، بی اندازه خوشحال می شوم زیرا این قبیل تولیدات شبکه های اسلامی هستند که می توانند بر دیدگاه و نگرش مخاطبان آنها تاثیر گذاشته و اهداف شبکه های اسلامی را تحقق کنند.
در جریان این دیدار، مجموعه مستند" به سوی آزادی " محصول شبکه سحر نیز که به معرفی تلاش ها و مبارزات همرزمان مسلمان نلسون ماندلا برای برچیدن آپارتاید می پردازد، به این مدیر رسانه ای آفریقای جنوبی معرفی شد که با اظهار تمایل عمیق و استقبال فرهاد عمر برای نمایش این مستند از شبکه اسلام تی وی روبرو شد.
 در پایان نشست مدیران شبکه های سحر و اسلام تی وی، دو طرف بر تبادل برنامه و تعاملات برنامه سازی بیشتر توافق کردند./ي2
برچسب ها: شبکه سحر ، مدیر ، اسلام ، تی وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار