دشمنان تلاش علمی جوانان ما را نشانه گرفته اند

وزیرورزش و جوانان گفت : دشمنان تلاش علمی جوانان ما را نشانه گرفته اند اما در خیال خود فکر نمی کردند که کشور ما پا به عرصه ای گذاشته باشد که در بسیاری از جنبه های علمی جزء 10 کشور برتر دنیامحسوب شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان دراختتامیه بخش جوان کارآفرین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) که عصر امروز با حضور اسداله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تلاش برگزار شد، گفت: جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) عرصه بسیار خوبی را برای به نمایش گذاشتن توانایی های جوانان فراهم کرده است.  
وی ادامه داد: باید بگویم در این سه دهه اخیر و پس از انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان پیشرفت بسیاری داشته که نقش جوانان در این امر بسیار گسترده بوده است. وی افزود: در این سالها دشمنان مردم ما بیکار ننشستند و به نوعی سعی کردند که همه منافع کشور را تحت تأثیر خود قرار دهند اما حضور بی بدیل جوانان در عرصه های مختلف موجب شکست آنان شد.  
محمد عباسی افزود: بهترین سرمایۀ هر ملت سرمایۀ انسانی است و از بین همۀ سرمایه های انسانی در طبقه بندی کیفی جوانان بیشترین نقش آفرینی را دارند.  
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد مهمترین و باغیرت ترین جوانان ما، جوانان هشت سال دفاع مقدس بودند که با افتخارآفرینی خود عرصه شهادت را پیشه کردند و مانند ستاره ای می درخشند و نمی توان زندگی خود را مدیون آنها ندانست. عباسی در ادامه گفت: ملت آنچنان به ولایت فقیه چسبیده که خود را با آن تطبیق می دهد تا در همه شرایط از آسیب دشمنان مصون بماند.  
وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشترین جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند و در همه دنیا این جوانان هستند که اهرمهای سیاسی کشور و عنصر سازنده، پر شوق و پر توان یک ملت اند.  
وی ادامه داد: پس از جنگ دشمانان به دنبال این بودند که روی عقبه انقلاب اسلامی کار کنند و نوجوانانی که پشت سر نسل اول پا به عرصه سیاسی و اقتصادی جامعه می گذاشتند را تحت تأثیر خود قرار دهند و در این راستا رادیو، تلویزیون غربی و رسانه های متعدد، ضمن توزیع رفتارهای هالیوودی، سعی کردند پیامهای نابخردانه خود را به جوانان ما متحمل کنند و برای این کار سرمایه گذاری بسیاری کردند که خوشبختانه با شکست مواجه شدند.  
وزیر ورزش و جوانان گفت: دشمنان تلاش علمی جوانان ما را  نشانه گرفته اند و به همین دلیل جاسوسانی تربیت کرده اند تا جوانان دانشمند ما را ترور کنند اما در خیال خود فکر نمی کردند که کشور ما پا به عرصه ای گذاشته باشد که شکست ناپذیر و در بسیاری از جنبه های علمی جزء 10 کشور برتر دنیا محسوب می شود.  
عباسی گفت: جوانان لبۀ تیز پیکان خائنانه دشمنان کشورند چون مؤثرترین اقشار در طبقات اجتماعی  کشور ما محسوب می شوند و ملت ما این بصیرت را دارد که می فهمد بسیاری از کارها در نگاه کارآفرینانه جوانان شکل می گیرد.  
عباسی اظهار داشت با برگزاری جشنوارۀ حضرت علی اکبر(ع) خواستیم به جوانان ثابت کنیم همت های شما قابل توجه است و در این راستا با دستگاه های مختلف مانند وزارت کار همکاری کردیم تا جوانان کمر همت خود را بالا بزنند و توانایی بالای خود را به نمایش بگذارند وی ادامه داد در این جشنواره هم عرصۀ علمی در فضای کسب و کار فراهم شده و هم تئوری ارزشهای علمی در شرایط عملی و اقتصادی تعریف شده است.  
وی با اشاره با نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان مخاطبان اصلی پیام رهبر معظم انقلاب هستند که با شعور و درایت سیاسی خود پا به عرصۀ انتخابات می گذارند.  
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: رویکرد حمایت کارآفرینانه و توانمندسازی جوانان که بتواند غرور ملی را در جامعه تقویت کند از مهمترین عرصه هاست./ف
برچسب ها: دشمن ، علمی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار