بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي:

تغييري در تصميم جبهه پايداري براي معرفي نامزد اصلح حاصل نشده است

جبهه پايداري انقلاب اسلامي طي بيانيه‌اي اعلام کرد که تغييري در تصميم جبهه پايداري براي معرفي نامزد اصلح حاصل نشده است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه پايداري انقلاب اسلامي طي بيانيه‌اي اعلام کرد: به استحضار ملت شريف ايران اسلامي مي‌رساند جبهه پايداري انقلاب اسلامي جهت انتخاب نامزد اصلح رياست جمهوري بر اساس وظيفه ديني و انقلابي خود و با ملحوظ داشتن جميع شاخص‌هاي مورد تاكيد رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و پس از تائيد و تصويب مصوبه شوراي مركزي توسط شوراي محترم فقها ، به معرفي  باقري لنكراني اقدام کرده و با اتمام ثبت نام نامزدهاي رياست جمهوري نيز تغييري در تصميم جبهه پايداري حاصل نشده است.


متن اين بيانيه به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم

ايجاد جبهه اي مستحكم در برابر گفتمان سازش و ارتجاع و جريان هاي وابسته به فتنه و انحراف و رويكردهاي تكنوكراتيك از مهمترين رسالت حاميان گفتمان مقاومت و عدالت در زمان كنوني است .

به استحضار ملت شريف ايران اسلامي مي رساند جبهه پايداري انقلاب اسلامي جهت انتخاب نامزد اصلح رياست جمهوري بر اساس وظيفه ديني و انقلابي خود و با ملحوظ داشتن جميع شاخص هاي مورد تاكيد رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و پس از تائيد و تصويب مصوبه شوراي مركزي توسط شوراي محترم فقها ، به معرفي جناب آقاي دكتر باقري لنكراني اقدام نموده است و با اتمام ثبت نام نامزدهاي رياست جمهوري نيز تغييري در تصميم جبهه پايداري حاصل نشده است .

لازم به ذكر است جبهه پايداري همكاري و همفكري و هم افزايي بين نامزدهاي گفتمان انقلاب اسلامي را براي تبيين و گسترش مواضع گفتماني در زمان انتخابات فرصتي مناسب قلمداد مي كند .

جبهه پايداري ضمن دعوت نيروهاي معتقد به گفتمان مقاومت و عدالت به رصد هوشمندانه و دقيق فضاي سياسي كشور نسبت به برنامه ريزي تخريب فقهاي رباني و بصير علي الخصوص حضرت علامه مصباح يزدي حفظه الله تعالي هشدار مي دهد و اين برنامه ريزي ها را طراحي شده توسط مراكز قدرت و ثروت و پيروان گفتمان سازش و ارتجاع مي داند .

به فضل الهي امت حزب اللهي و ولايتمدار اجازه پياده شدن نقشه هاي شوم دشمنان اين كشور را نخواهد داد و ملت قهرمان و آگاه ايران ، ضمن لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله العالي با حضور گسترده در انتخابات پيش رو و با انتخاب نامزد اصلح نقشه هاي پيچيده دشمنان نظام اسلامي را نقش بر آب خواهند نمود.

و ما النصر الا من عندالله العزيز الحكيم

جبهه پايداري انقلاب اسلامي

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، پایداری ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار