با امضاء نامه‌ای صورت گرفت

اعلام حمایت جمعي از دانشجويان کشور از منوچهرمتکی

همزمان با ثبت‌نام منوچهر متکی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری جمعی از دانشجویان کشور با امضای نامه‌ای از حضور وي در انتخابات رياست‌جمهوري حمايت كردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران همزمان با ثبت‌نام "منوچهر متکی" در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری جمعی از دانشجویان کشور با امضاء نامه‌ای از حضور وي در انتخابات رياست‌جمهوري حمايت كردند.

شايان ذكر است قرار است اين نامه طی روز‌های آینده در مراسمی به طور رسمی به منوچهر متکی تحویل داده شود.

متن این نامه که اسامی امضاء‌کنندگان آن محفوظ است به این شرح است:

بسمه تعالی

در آستانه برگزاری حماسه سیاسی باشکوه ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آرایش سیاسی فضای صحنه به سمتی پیش می‌رود که شناخت نامزدی با قابلیت‌ها و گفتمانی در تراز جایگاه شایسته نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش مهم به نظر می‌رسد.

در فضای انتخاباتی امروز و این روزهای کشور بی‌شک شناخت دقیق از فعالیت‌های مثبت انجام شده و آسیب شناسی نقاط ضعفی که مشکلاتی را برای مردم کشور ما پدید آورده است به یقین می‌تواند افق روشن‌تری از فعالیت دولت آینده را پش روی ما قرار دهد و ملاکی باشد برای انتخاب فردی که تجمیع نقاط مثبت گذشته منهای نقاط ضعف‌ها باشد.

 ملت ایران بارها نشان داده‌اند که در عرصه‌های گوناگون و گذرگاه‌های پیچیده امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند اما کیست که نداند دندان طمع دشمنان قسم خورده حیات عزتمندانه ایران اسلامی در انتخابات پیش‌روی کشیده خواهد شد و امید کور آنان را پس از فتنه سال 88 به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.

حال با ضرورت‌های مهم کشور در این مقطع تاریخی و با توجه به بررسی‌های فراوان و شناخت گسترده از سوابق نامزدهای ریاست جمهوری و برنامه‌های آنان ما دانشجویان و جوانان جناب آقاي منوچهر متکی دیپلمات انقلابی و یار دیرآشنای امام و رهبری را به عنوان کاندیدای شایسته اداره جامعه اسلامی می‌شناسیم و با امضای این نامه و بیانیه ضمن اعلام حمایت قاطع از حضور این شخصیت انقلابی در انتخابات ریاست‌جمهوری از همه مردم دعوت می‌کنیم با رجوع با آراء و اندیشه‌های مرد روزهای سخت انقلاب انتخابی شایسته را در 24 خرداد ماه رقم بزنند .


انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، حمایت ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار