اردبیل/

1500 تن شکر به نرخ دولتی در اردبیل توزیع شد

رييس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اردبیل با اشاره به افزایش قیمت شکر در سطح بازار، از توزیع هزار و 566 تن شکر به نرخ دولتی در بازار مصرف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ارژنگ عزيزي در جلسه بررسی توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار اضافه کرد: این میزان شکر به نرخ 13 هزار ریال و به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به اختصاص سهميه شكر به استان به میزان دو هزار و 300 تن با قیمت تحويلي درب كارخانه یادآور شد: اقدامات لازم جهت جذب مابقي سهميه اختصاص يافته نيز صورت گرفته و بزودی توزیع خواهد شد.

رييس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همچنین از ذخیره سازی بیش از 500 تن گوشت مرغ در سردخانه های استان خبر داد و ادامه داد: از فروردین ماه تاکنون بيش از 147تن گوشت مرغ نیز با نرخ 53 هزار ریال به ازا هر کیلوگرم از تولیدکنندگان خریداری و ذخیره شده که این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی فروردین ماه بالغ بر 66 تن گوشت مرغ در استان توزیع شده بود، بیان داشت: علاوه بر گوشت مرغ در حال حاضر 200 تن گوشت قرمز منجمد ذخيره سازي شده که با هدف تنظيم بازار در ايام ماه رمضان در استان توزيع خواهد شد.

عزيزي همچنین از ذخیره سازی سه هزار و 290 تن سويا، چهار هزار و 499 تن جو و دو هزار و 879 تن ذرت در انبارهاي شركت پشتيباني اموردام استان خبر داد و تصريح كرد: امسال در راستاي حمايت از توليد كنندگان گوشت مرغ و فرآورده هاي لبني استان بیش از هزار و 699 تن سويا، هزار و 285 تن جو و دو هزار و 223 تن ذرت توزيع شده است./س

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، شکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.