در همایش علوم فناوی نانو اعلام شد؛

از 8 مقاله در سال به 10 مقاله در روز رسیده ایم

در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم فناوری نانو که به همت انجمن نانوفناوری ایران برگزار می شود به رتبه 8 ایران در دنیا در حوزه نانو اشاره و اعلام شد از سالی 8 مقاله علمی به روزی 10 مقاله در حوزه نانو رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو با حضور دکتر مجلس آرا، رئیس انجمن نانوفناوری ایران، دکتر سرکار رئیس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و دکتر رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس با حضور دانشجویان و اساتید نانو فناوری از سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدای همایش دکتر رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری همایش به میزبانی دانشکده دانشگاه تربیت مدرس توضیحاتی راجع به امکانات دانشگاه در حوزه نانوفناوری پرداخت.

سخنران دوم همایش دکتر مجلس آرا رئیس انجمن نانو فناوری ایران به گزارش عملکرد 10 ساله انجمن پرداخت.

 در پایان دکتر سرکار رئیس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو توضیحات جامعی از ابتدای ورود نانو به کشور و رسیدن به رتبه 8 دنیا با ارائه روزی 10 مقاله پرداخت.

گفتنی است: که این همایش به مدت 2 روز با اجرای 5 کارگاه تخصصی: کارگاه ثبت اختراع، کسب و کار، برنامه ریزی شغلی، ارائه مقاله و جنبه های سرقت علمی و کارگاه مقاله نویسی و نقد علمی با حضور اساتید برجسته از کل کشور دایر می باشد./ح
برچسب ها: مقاله ، نانو ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.