سرو مشروبات الکلي در عروسي؛

درگيري خونين در مراسم عروسي/تالار عروسي پلمپ و مسئولانش دستگير شدند+تصوير

شب گذشته در تالار عروسي، اقوام داماد با اقوام عروس به دليل مصرف بيش از حد الکل با قمه و چاقو به جان يکديگر افتادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  در تالار عروسي واقع در خيابان وحدت اسلامي، نرسيده به شوش، در حين عروسي اقوام داماد با اقوام عروس به دليل مصرف بيش از حد الکل با يکديگر به نزاع دست جمعي پرداخته و به با توجه به مستي زياد و وجود قمه و چاقو يکديگر را تا پاي مرگ زدند.

به دنبال اين موضوع هموطنان به دليل سر و صدا و خونريزي شديد با سامانه 110 تماس گرفته و ماموران از اين رويداد يا خبر کردند.

ماموران با حضور در محل بلافاصله در حالي که 5 تن از افراد داخل عروسي به فحاشي مشغول بودند و قصد صدمه رساندن به ماموران و ساير هموطنان را داشتند با آمادگي کامل دستگير کردند.

در اين راستا به دليل جمعيت زياد نزاع کنندگان از سرکلانتري منطقه در خواست نيروي پشتيباني شد، که در با حضور چندين اکيپ عملياتي ماموران توانستند، به نزاع و درگيري پايان دهند و در بازرسي از نقاط مختلف تالار 12 نفر ار افراد قمه دست و مست دستگير و به کلانتري انتقال داده شدند.

همچنين ماموران به دليل سرو مشروبات الکلي در تالار 3 مدير اصلي تالار بازداشت و با هماهنگي پليس اماکن تهران بزرگ تالار پلمپ کردند.

سرهنگ رضا بستو سرکلانتر هشتم پليس پايتخت با تاييد اين خبر به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: در مجموع 20 متهم به کلانتري مربوطه انتقال داده شدند و 3 تن از اين متهمان به دليل جراحت بسيار شديد توسط اورژانس به بيمارستان فرستاده شدند، در نهايت پرونده متهمان تشکيل و جهت دستور به دادسرا فرستاده شد.



برچسب ها: درگیری ، خونین ، شب ، عروسی ، پلمپ ، داماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار