نمایشگاه ایران هلث؛

عرصه ای برای به رخ کشیدن توانمندی های عرضه صنعت سلامت

بیشتر شرکت های حاضر در نمایشگاه ایران هلث،از تولید کنندگان داخل هستند که توانمندی های داخلی را به سمت توسعه و تکنولوژی با بهترین کیفیت روبه رو کرده اند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و در باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ آبخضر، رییس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ایران هلث گفت: صنعت سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند دغدغه های یک جامعه را به آرامش برساند و یا مضطرب کند. قبل از انقلاب در بحث صنعت سلامت کاملا وابسته بودیم ولی امروز نه تنها به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده،بلکه صادر کننده این صنعت در بخش دارو تجهیزات و خدمات سلامت هستیم.

وی افزود:امروز بیش از 54 درصد صنعت تجهیزات پزشکی در کشور تولید و برخی اقلام نیز به بیش از 40 کشور دنیا صادر می شود.بیشتر شرکت های حاضر در این نمایشگاه از تولید کنندگان داخل هستند که توانمندی های داخلی را به سمت توسعه و تکنولوژی با بهترین کیفیت روبه رو کرده اند.

آبخضر تصریح کرد:این نمایشگاه بخش تلاقی صنعت و دانشگاه است که صنعتگران و اعضای دانشگاه می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد:درحاشیه این نمایشگاه گردهمایی ها،همایش سمینار و 18 کارگاه آموزشی ارایه می شود.این نمایشگاه با بیش از 12 کشور و بیش از یکصد مهمان خارجی و 40 مشارکت کننده خارجی کار خود را آغاز کرده است./ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار