در اعتراض به دلخرجي‌هاي نخست وزير؛

صهیونیست ها خانه و ويلاي نتانياهو را محاصره كردند

ساکنان سرزمین های اشغالی در اعتراض به ولخرجی های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین بودجه جدید این رژیم در مقابل خانه وی در بیت المقدس و قیصریه تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، شب گذشته بیش از هزار و پانصد تن از ساکنان سرزمین های اشغالی در اعتراض به سیاست های ریاضت اقتصادی دولت نتانیاهو برای کاهش کسری بودجه و همچنین انتشار گزارش هایی از هزینه های غیرمسئولانه نخست وزیر اسرائیل و همسرش در بیت المقدس، تل آویو و قیصریه راهپیمایی کردند.
 
معترضان در بیت المقدس در مقابل اقامتگاه نتانیاهو و در شهر ساحلی قیصریه در مقابل ویلای شخصی نتانیاهو راهپیمایی کردند.

بر اساس نتایج یک نظر سنجی، مخالفت ها با نتانیاهو در پی انتشار گزارش ولخرجی های وی نسبت به گذشته به شدت افزایش یافته است.
 
هفته پیش انتشار یک گزارش دولتی فاش کرد که هزینه های اقامت نتانیاهو نسبت به سال 2009 دو برابر شده است؛ این مخارج با 80 درصد افزایش به یک و نیم میلیون دلار در سال 2012 رسیده است؛ هزینه 127 هزار دلار برای جا دادن یک تخت دو نفره در هواپیمایی که نتانیاهو و همسرش را ماه گذشته برای شرکت در مراسم تدفین مارگارت تاچر نخست وزیر پیشین انگلیس به لندن می برد، باعث انتقادات شدید ساکنان سرزمین های اشغالی شده است.
 
*** راهپيمايي معترضين صهيونيست به اجراي طرح رياضت اقتصادي در تل آويو 

صدها تن از معترضين صهيونيست روز گذشته در ميدان "هابيما" در شهر تل آويو در اعتراض به طرح رياضت اقتصادي ارايه شده از سوي "يائير لاپيد" وزير دارايي جديد رژيم صهيونيستي دست به تظاهرات اعتراضي زدند. 

معترضين صهيونيست فرياد مي زدند "ما آينده اي نداريم چرا که لاپيد وزير دارايي مان است" و همچنين مي گفتند "پول هايمان کجا رفته اند (؟) آيا غول چراغ جادو آنها را به ما باز مي گرداند."  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار