صدور مجوز مویرگی برای شبکه های نمایش خانگی

شبکه های نمایش خانگی با عملکرد خوب مجوز مویرگی را می گیرند.

"مهدی شمس" مدیر عامل پخش مؤسسه رسانه تصویری آسیا در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: بخشی از تولیدات آثار نمایش خانگی مربوط به خرید فیلم سینمایی که بر روی پرده سینما اکران شده و بیشتر آثاری که مورد توجه قرار گرفته است که در آن محتوای خوب نگاشته شده یا مردم از آن استقبال چشمگیری کرده اند.
وی گفت: بخش دیگری از فعالیت های شبکه نمایش خانگی در حوزه ساخت فیلم است که با استفاده از فیلمنامه های پرمحتوا و بازیگران خوب سعی شده فیلم های جذاب تولید شود.
مدیر عامل مؤسسه آسیا اظهار داشت: مجوزهای پخش آثار نمایش خانگی به دو صورت مویرگی و سنتی هستند که شرکتهایی که بتوانند در زمینه تولید خوب فعالیت کنند مجوز مویرگی را گرفته که این مجوز پروانه نمایشی است که به شرکت اجازه پخش آثار تولیدی خود را در سوپرمارکت ها داده زیرا در مجوز سنتی تنها شرکت حق پخش آثار در ویدئو کلوپ ها را دارد.
"شمس" در پایان خاطر نشان کرد: تهیه کنندگان باید به دنبال ساخت فیلم های موضوع دار باشند زیرا زمانی که مردم فیلم خوبی را ببینند همدیگر را مطلع کرده و فروش فیلم بالا رفته و ما نمی توانیم مردم را مجبور به دیدن آثارمان بکنیم./ي2ر
برچسب ها: شبکه ، نمایش خانگی ، شمس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.