قم/به همت گروهی از نخبگان حوزه و دانشگاه؛

پایگاه اینترنتی مستقل انتخابات یازدهم راه‌اندازی شد

هم‌زمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پایگاه اطلاع رسانی انتخابات با محوریت منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نشانی www.irentekhabat.ir در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،    این پایگاه با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی و به منظور فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی همچنین بیان اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و مسائل مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور کاملاً مستقل و به دور از جریانات سیاسی راه اندازی شده است.
اطلاع رسانی صحیح با در نظر گرفتن اصل بی طرفی نسبت به تمام نامزدهای انتخاباتی و ایجاد فرصت برابر در راستای اطلاع رسانی نسبت به سوابق، برنامه‌ها و فعالیت‌های نامزدهای انتخابات از مهمترین ویژگی‌های این پایگاه است.
این گزارش حاکیست ترویج ارزش‌ها و اخلاق صحیح انتخاباتی و بیان ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح و ارائه قوانین انتخاباتی، پوشش اخبار و مسائل مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا، از اهداف مهم این پایگاه به شمار می‌رود.
این پایگاه که به آدرس اینترنتی www.irentekhabat.ir در اردیبهشت 1392 راه اندازی شده است، از بخش‌های متنوعی شامل انتخابات در اندیشه امام و رهبری، قوانین انتخابات، تاریخچه انتخابات، نامزدهای انتخاباتی، مقالات، اخبار انتخابات، پرسش و پاسخ، کتابخانه، نگارخانه، نظرسنجی و... است.
پایگاه انتخابات وابسته به هیچ یک از جناح‌ها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نبوده و سعی دارد با ایجاد فرصت‌های برابر، برای حضور نامزدها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی گام بردارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.