در نشستی صمیمی صورت گرفت

گپ و گفت ولایتی با کارگردانان و تهیه کنندگان برجسته کشور برای ساخت فیلم تبلیغاتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به سابقه خود در جمهوری اسلامی گفت: بنای بنده در انتخابات، رعایت اعتدال و اخلاق است و نمی‌خواهیم در مقابل کسی موضع خاصی بگیریم چون این موضوع تنها به درهم ریختگی فضای سیاسی کشور کمک می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه بررسی شرایط و گزارش پیشرفت مربوط به ساخت فیلم های تبلیغاتی "علي‌اکبر ولایتی" با حضور "فریدون جیرانی"، "محمدحسین لطیفی" و "جمال شورجه" سه کارگردان مطرح کشورمان و حامد عنقا طراح و مدیر پروژه‌های تصویری به همراه محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی و رضا جودی سه تهیه کننده برجسته کشورمان، در دفتر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

ولایتی در این نشست با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور، تنها با حضور و همت همه طیف‌های علاقمند به نظام قابل حل است و با ایجاد یک فضای پرنشاط و با ثبات می توان به این مهم دست یافت، افزود: بنده روی ائتلاف تاکید دارم و آنرا ادامه می‌دهم.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به سابقه خود در جمهوری اسلامی گفت: بنای بنده در انتخابات، رعایت اعتدال و اخلاق است و نمی خواهیم در مقابل کسی موضع خاصی بگیریم چون این موضوع تنها به درهم ریختگی فضای سیاسی کشور کمک می کند.

وی تاکید کرد: تلاش من این است که به جای تخریب دیگران خودم را اثبات کنم و به جای سلبی صحبت کردن، ایجابی صحبت می کنم.


 
ولایتی با تاکید بر اینکه به راهی که آغاز کرده‌ام ایمان دارم و کنار نمی‌روم، خطاب به حاضران افزود: در ساخت فیلم نیز باید بنای ما بیان واقعیت‌ها باشد و مردم می‌توانند این تلاش ما را تشخیص دهند و ملاک خوبی در این موضوع هستند و صداقت و عقلانیت به همراه ثبات و اخلاق سرلوحه برنامه‌های تبلیغاتی باید باشد.
 
در ابتدا حامد عنقا دبیر کمیته هنرمندان ستاد انتخاباتی ولایتی گزارشی از روند کارهای انجام شده و نیز همراهی و استقبال طیف‌های مختلف از هنرمندان اهالی سینما و موسیقی کشور برای انجام برنامه‌ها ارائه کرد.



وی افزود: علاوه بر جمع حاضر دو سه تن از کارگردانان جوان کشورمان به همراه بخشی از برنامه سازان تلویزیون آماده همکاری داوطلبانه با ستاد تبلیغاتی و انتخاباتی ولایتی هستند که گروه مشاوران در حال بررسی طرح‌ها و ایده آنها می‌باشند.

جیرانی: از حضور تمام نگاهها در تیم شما خوشحالم

در ادامه فریدون جیرانی نیز در این نشست با اشاره به بیانیه ولایتی در موقع ثبت نام در انتخابات گفت: بیانیه شما جامع و خوب بود و تمام قشرها را به خود جذب می‌کرد.
 
وی با اشاره به کارگردانان و تهیه کنندگان حاضر در این نشست گفت: بسیار خوشحال هستیم که حتی در جمعی که برای ساخت فیلم هم انتخاب شده‌اند، از تمامی طیف‌های فکری حضور دارند و این خود نشانه‌ای از وسعت نگاه و تاکید جنابعالی بر کارآمدی و تعهد فارغ از سلیقه‌هاست.


 
این کارگردان مشهور سینمای کشورمان با اشاره به اهمیت توجه و پرداختن به نیازها و علائق جامعه در ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید نقش شما در ادوار مختلف نظام و ثمرات حضورتان در جایگاه ریاست جمهوری برای مردم تشریح شود.

لطیفی: معاش مردم وابسته به سیاست خارجی است
 
محمدحسین لطیفی دیگر کارگردان حاضر در این نشست نیز افزود:  به عنوان یک فیلم ساز باید تلاش کنیم به همراه یکدیگر، بدون شعار زدگی، شخصیت و جلوه های پنهان شما را به مردم نشان دهیم.

وی تاکید کرد: باید به مردم به گونه ای نشان دهیم که این طور نیست که دکتر ولایتی از درد شما بی اطلاع است بلکه به خوبی مشکلات را می داند و از نزدیک می شناسد و برای رفع آن برنامه دارد.



این کارگردان صاحب نام کشورمان با اشاره به اینکه امروز همه می‌دانند که راه اصلی رشد و توسعه کشور از سیاست خارجی می‌گذرد، یادآور شد: معاش مردم هم اکنون وابسته به این سیاست خارجی است و کسی بهتر از ولایتی راه این موضوع را بلد نیست.

شورجه: بیانیه دکتر ولایتی وام گرفته از توصیه های امام راحل بود
 
جمال شورجه، کارگردان ارزشی دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به بیانات امام راحل که تاکید می کردند عالم محضر خداست؛ اشاره به ترس از خداوند در بیانیه دکتر ولایتی را مورد تحسین قرار داد و افزود: احساس می کنم که آقای ولایتی هم این موضوع را از فرمایشات امام راحل دریافت کرده اند.
 
محسن علی اکبری و محمدرضا شفیعی نیز که به همراه رضا جودی و علی سرتیپی از تهیه کنندگان حامی و اجرایی فیلم و برنامه های تصویری تبلیغات دکتر ولایتی هستند، نقطه نظرات و گزارش پیشرفت کارها را به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارائه دادند.



در پایان این جلسه علي اکبر ولایتی مجددا بر پرهیز از اسراف و صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات تاکید و انجام امور در محدوده قوانین و موازین انتخاباتی را گوشزد کرد.

منبع: پايگاه اطلاع رساني علي اکبر ولايتي

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، فیلم ، تبلبغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار