متکي در دانشگاه خواجه نصير:

من نفر اول نظرسنجي ائتلاف پنجگانه بودم/ اصولگرايان براي معرفي کانديداي نهايي استراتژي 84 را در پيش بگيرند

کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: در نظرسنجي هاي صورت گرفته در ائتلاف پنجگانه من نفر اول بودم و اصولگرايان براي حضور انتخابات بايد در معرفي کانديداي نهايي بايد استراتژي سال 84 را در پيش بگيرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه  باشگاه خبرنگاران، "منوچهر متکي" در ادامه سلسله نشست‌هاي دانشجويي دانشکده مکانيک دانشگاه خواجه نصير درباره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: انتخابات به عنوان نماد جامعه مردم سالاري به حساب مي‌آيد و اين مردم هستند که حق خود را در اين عرصه به اثبات مي‌رسانند.

وي با اشاره به مذاکرات هسته ايران گفت: الويت مهم دولت يازدهم در سياست خارجي اين است که روابط خارجي کشور را به سامان برساند و اکنون وقت مناسبي است که ديپلماسي جدي تري را در جهت حل مسائل هسته‌اي در پيش بگيريم.

وي افزود: رويکرد دولت نهم در مسائل هسته‌اي نسبت به دولت هشتم تغيير يافت و اشکالي که در اين دولت وجود داشت در حوزه نحوه برخورد و تعامل بود که نتوانستيم به درستي ايفاي نقش کنيم.

متکي با اشاره به انتخابات سال 88 در کشور گفت: ارزيابي آقايان نسبت به وقوع تقلب در انتخابات اين بود که به دليل کسب آراي زياد در تهران آن آرا را به شهرستان‌ها تعميم دادند و حاضر نبودند نمايندگان خود را در جلسه با رهبري بفرستند و در آن زمان بيشترين ظلم به مردم را موسوي و کروبي کردند.

عضو ائتلاف پنجگانه در انتخابات رياست جمهوري با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور گفت: عدم توجه به افزايش توليد ثروت در کشور يکي از مشکلاتي بود که تورم را به وجود آورد و ما بايد بتوانيم از طريق هدايت نقدينگي به سمت توليد اين مشکلات را حل کنيم.

وي با بيان اينکه فضاي دانشگاه‌هاي کشور داراي پويايي و نشاط بسياري نسبت به ساير کشورهاست تصريح کرد: بايد از حضور دانشجويان در عرصه‌هاي مختلف به عنوان يک فرصت نگاه کرد و با توجه به اينکه نقد کردن حق دانشجوست به آنها بها داد.

وي ادامه داد: هر مجموعه سياسي در کشور راهکار خود را ارائه مي‌کند و اينکه نيروهاي اصولگرا براي ورود هماهنگ به انتخابات با آرايشي جديد وارد عرصه رقابتي خواهند بود و بايد يکي از دو راهکار ارائه شده به اصولگرايان براي انتخاب شخص نهايي در انتخابات معين شود.

اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري با اشاره به طرح مسکن مهر تصريح کرد: اساس اين طرح خوب بود اما اشکالاتي بر آن وارد است از جمله اينکه در جاهاي معيني ساکنان اين مسکن را نشان دار کرديم و نمي توانم به راحتي ملکشان را به فروش برسانند چراکه براي آنان خانه ساختيم اما صاحب زمينش نيستند.

متکي ادامه داد: رئيس جمهور آينده بايد از رهبري مجوز را بگيرد تا سند اين خانه‌ها را در اختيار صاحبانش بگذارند.

متکي در پاسخ به اينکه با اينکه عضو ائتلاف بوديد چرا به صورت مستقل به عرصه وارد شده ايد، اظهار داشت: اساس کار براين بود که طبق نظرسنجي‌ها شخص نهايي انتخاب شود و براساس آراي به دست آمده من نفر اول اين نظرسنجي بودم سپس دوستان مطرح کردند که نظرسنجي خيلي معتبر نيست اما اينگونه عمل نشد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: متکی ، سلسله ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.