مغایرت تصدی گری دولت در حوزه IT با اصل 44 قانون اساسی

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: باید تصدی گری دولت در حوزه فناوری اطلاعات که با اصل 44 قانون اساسی مغایرت دارد کاهش پیدا کرده و بودجه ای که برای فعالیت ICT وجود دارد ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ؛ آزاده داننده در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران که امروز برگزار شد درخصوص انتظارات این سازمان از رئیس جمهور آینده گفت:
تعدد متولیان حوزه IT و اختیارات نامعلوم آنها یکی از مهمترین معضلات فناوری اطلاعات در کشور است که خواستار بر طرف شدن آن هستیم.
 
وی هم چنین درخصوص نوسانات ارز در بازار IT اظهار داشت: هر صنعتی که وابسته به کشورهای خارجی باشد و در زمان نوسان کالا را در داخل کشور داشته است از این نوسانات بهره مند شده اما در حوزه خدمات ضرر کردند زیرا هزینه ها دوره ای و بر اساس آن درآمد تعیین می شود.

 وی خاطر نشان کرد:با توجه به جا به جایی دولت و تغییر در دستگاه های اجرایی مدیران حوزه فناوری اطلاعات تمایل به سرمایه گذاری ندارند و این فرصتی برای سازمان ایجاد می کند تا فعالیت های کارشناسی عمیقی را انجام دهند و آماده برقراری ارتباط با بخش های جدید باشند./ ع2
برچسب ها: رایانه ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.