سرپرست تیم فوتبال مس کرمان:

جلالی و لوکا گزینه های اصلی مربیگری هستند / خلیل زاده بدون رضایت نامه با پرسپولیس قرار داد بست

ایرج کهندل در خصوص وضعیت سرمربیگری مس کرمان گفت: لوکا بوناچیچ و مجید جلالی گزینه های اصلی سرمربیگری تیم مس کرمان هستند مسئولان تیم در حال مذاکره با این دو مربی هستند تا با یکی از آنها قرار داد ببندند.

ایرج کهندل سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر با لوکا بوناچیچ و مجید جلالی به توافق نرسیم با دیگر گزینه ها مذاکره می کنیم.

کهندل در ادامه اظهار داشت: ما مشکلی برای قرار داد بستن با لوکابوناچیچ نداریم چرا که قرار داد این مربی در فصل گذشته با ریال بسته شده است مبلغ قرارداد لوکا در لیگ دوازدهم 250 میلیون تومان است.

 سرپرست تیم فوتبال مس کرمان درباره جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات گفت: ما منتظر می مانیم تا با صلاحدید مربی جدید بازیکن جذب کنیم اکثر بازیکنان ما قرار داد دو ساله دارند و فقط ما باید پنج بازیکن بگیریم که بر اساس لیست مربی اقدام می کنیم.

 وی درباره قرار داد بستن شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس گفت: شجاع خلیل زاده مدعی شده که از مدیر عامل سابق برای حضور در پرسپولیس رضایت نامه داشته  است. در حال حاضر شهبازی مدیر عامل تیم رضایت نامه شجاع خلیل زاده را امضا نکرده است.

 وی در ادامه اظهار داشت: شجاع خلیل زاده بازیکن خوبی است اما باید بداند که در تیم مس کرمان مطرح شده است. وی مدیون تیم فوتبال مس کرمان است و باید با خوبی و خوشی از این تیم جدا شود.

وی درمورد رضا عنایتی گفت: قرار داد یکساله رضا عنایتی به پایان رسیده است و این بازیکن مختار است که تیم بعدی اش را انتخاب کند اگر سرمربی جدید عنایتی را بخواهد با وی قرار داد امضا می کنیم.

 کهندل درباره احتمال حضور عنایتی در استقلال گفت: من از پیشنهاد استقلال به عنایتی اطلاعی ندارم و با عنایتی بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی از جمله استقلال برود./آق

برچسب ها: ایرج ، کهندی ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار