حجت‌الاسلام طباطبايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت التزام كانديداها و هوادارن آنها به قانون

عضو كميسيون حقوقي مجلس هشتم گفت: ارسال نامه‌هاي گروه‌ها، احزاب و شانتاژهاي رسانه‌اي دشمن مبني بر اعتراض به رد و يا تائيد صلاحيت كانديداها تاثيري در نظر شوراي نگهبان نخواهد داشت.

"سيد مصطفي طباطبايي نژاد" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اعلام نظر شوراي نگهبان در تاييد يا رد صلاحيت کانديداها و احترام آن‌ها به نظر اين شورا، اظهار داشت: اگر شوراي نگهبان در بين 800 کانديداي رياست جمهوري تعدادي از آن‌ها را واجدشرايط رياست جمهوري نداند نبايد جاي هيچ شك و شبهه‌اي براي كانديداها وجود داشته باشد.

وي با بيان اينكه هر يک از کانديداها در چارچوب قانون حق اعتراض به نتيجه اعلام صلاحيت‌ها را دارند گفت: شوراي نگهبان با توجه به  تمامي مسائل، شرايط  و منافع جامعه؛ كانديداي اصلح را معرفي كرده و رد صلاحيت برخي كانديداها به معناي اين نيست که به شخصيت فرد لطمه بخورد.

اين  عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم با اشاره به اينکه شوراي نگهبان در چارچوب قانون و بدون هيچ جانبداري از سوي گروه‌ها کانديداها را معرفي مي‌کند تصريح کرد: کانديداها براساس مّر قانون انتخاب مي‎شوند و در صورت عدم صلاحيت بايد به قانون تن داده و خود و هوادارنشان به اعتراض و اغتشاش نپردازند، چراكه اغتشاش به معناي عدم التزام آن‌ها به قانون است.

حجت‌الاسلام طباطبايي نژاد خاطرنشان کرد: ارسال نامه‌هاي گروه‌ها، احزاب و شانتاژهاي رسانه‌اي دشمن مبني بر رد و يا تائيد صلاحيت كانديداها تاثيري در نظر شوراي نگهبان نخواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار