جهانگيرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملکرد هوشمندانه وزارت اطلاعات تلاش‌هاي دشمنان براي ضربه به امنيت انتخابات را خنثي مي‌كند

عضو هيئت‌رئيسه مجلس عملکرد وزارت اطلاعات در انهدام دو تيم تروريستي واردات سلاح در مرزهاي کشور کشور را شايسته تقدير و تشکر خواند و گفت: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته، این‌گونه تحرکات، نشان از سرمايه‌گذاري فوق‌العاده این کشورها برای بر‌هم زدن امنیت در کشور دارد.

"جواد جهانگيرزاده" نماينده مردم اروميه، عضو کميسيون امنيت‌ملي و عضو هيئت‌رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عملکرد وزارت اطلاعات در انهدام دو تيم تروريستي واردات سلاح در مرزهاي کشور کشور را شايسته تقدير و تشکر خواند و گفت: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته، این‌گونه تحرکات، نشان از سرمايه‌گذاري فوق‌العاده این کشورها برای بر‌هم زدن امنیت در کشور و اخلال در برگزاري باشکوه انتخابات دارد.

وي در ادامه با بيان اينکه عملکرد وزارت اطلاعات شايسته تقدير و تشکر است، افزود: قطعا وزارت اطلاعات طي  روزهاي آتي درخصوص اينکه اين دست اقدامات با چه نيت و اهدافي صورت گرفته توضيحات لازم را ارائه خواهد کرد.

عضو کميسيون امنيت‌ملي با بیان اینکه تلاش و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد تشویش و التهاب در انتخابات ریاست‌جمهوری امری طبیعی از سوي دشمن است، اظهار داشت:‌ دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، اما عملکرد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع از بروز هر اتفاقی خواهد شد.

گفتني است؛ روابط عمومی وزارت اطلاعات روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی ورود سلاح به کشور خبر داده و اعلام کرد که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت‌های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه‌انگیزی‌های گوناگون اقدام کرده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزارت ، اطلاعات ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار