مرادی:

اجرایی نشدن آیین نامه اصفهانیان را هم دچار مشکل کرده است

کارشناس داوري کشورمان در خصوص گفته های اصفهانیان گفت: نظر اصفهانیان در مورد ندادن استعفای کتبی ام به کمیته داوران محترم است اما من به دلایلی تصمیم گرفتم که از حضور در کمیته داوران انصراف دهم.

مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اجرایی نشدن آیین نامه گفت: اجرایی نشدن آیین نامه، خود اصفهانیان را هم دچار مشکل کرده است. با توجه به اینکه اين آيين نامه تنها آیین نامه تصویب شده در فوتبال است ولی هنوز به هیئت های استان داده نشده به همین دلیل من تصمیم گرفتم که از حضور در کمیته داوران انصراف بدهم.

در مورد گلایه اصفهانیان از اینکه من در جلسه کمیته داوران شرکت نکرده ام، بايد بگويم: من در اکثر جلسات به جز یک جلسه حضور داشتم. دلیل عدم حضورم در این جلسه این بوده که اصلا آیین نامه ای نبوده که من در آن جلسه شرکت کنم.

کارشناس داوري کشورمان ادامه داد: اگر آیین نامه طبق یک چارچوب مشخص اجرایی شود این چارچوب باعث می شود کسی در کمیته داوران وظیفه مشخصی پیدا کند و همه امور به شکل مطلوبی انجام می شود.

وی در پایان در خصوص ادامه همکاری اش با کمیته داوران گفت: اگر آیین نامه طبق چارچوب مشخص اجرایی شود نه تنها من بلکه همه اعضا دست در دست هم می دهیم و به اصفهانیان کمک می کنیم تا از این مشکلات رها شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار