علی‌احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به نفع منتخب مردم و وحدت اصولگرایان از عرصه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادم

علی‌احمدی ضمن تأیید خبر کناره‌گیری‌اش از عرصه رقابت‌های انتخاباتی گفت: به نفع منتخب مردم و وحدت اصولگرایان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادم.

علیرضا علی احمدی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات از جمله شورای محترم نگهبان اظهار داشت: بنده به نفع آن کسی که توسط ملت فهیم ایران انتخاب می‌شود از عرصه رقابت انتخاباتی انصراف دادم.

وی با بیان اینکه همه باید مصالح ملی را در نظر بگیریم، تصریح کرد: با توجه به ضرورت وفاق و وحدت اصولگرایان بنده همانگونه که براساس تکلیف تصمیم گرفتم به عرصه رقابت بیاییم، همان گونه نیز از این عرصه انصراف دادم.

علی احمدی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری امسال ر ا به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و امیدواریم مردم نیز با حضور پرشور خودشان این حماسه را خلق کنند.

علی‌احمدی در پاسخ به اینکه آیا تیم انتخاباتیش را در اختیار کاندیدای دیگری قرار می‌دهد یا خیر؟ گفت: تاکنون با فرد خاصی وارد مذاکره نشده‌ایم اما قطعا با اصولگرایان همکاری می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه سوال که آیا با دولت آینده همکاری می‌کنید، تاکید کرد: براساس وظیفه ملی هرجا که نیاز باشد به مردم خدمت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار