بيانيه جامعه اسلامی کارمندان؛

انتخابات اخير خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام است

جامعه اسلامی کارمندان با انتشار بیانیه‌ای، از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛جامعه اسلامی کارمندان با انتشار بیانیه‌ای، از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.
در این بیانیه آمده است:
 
«بسمه تعالی
 
انتخابات نشانه اقتدار و نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات مظهر حماسه سیاسی است.
 
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد 1392 یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران است.
 
ملت بزرگ ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یکی از حماسی‌ترین و پرشورترین حضور خویش را در انتخابات رقم خواهند زد و در این انتخابات شخصی را برخواهند گزید که با ولایت‌مداری، مدیریت، تدبیر،خردمندی و اعتدال کشور را در شأن و تراز گفتمان انقلاب اسلامی ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی کشور را اداره نماید.
 
جامعه اسلامی کارمندان با توجه به ویژگی‌های دکتر علی‌اکبر ولایتی چهره نام‌آشنای ملت ایران بویژه با تجربه 16 سال وزارت امور خارجه در دوران حضرت امام(ره) و مشاور امین مقام معظم رهبری و حضور پرثمر در عرصه سیاسی، فرهنگی و علمی با برنامه‌های کارآمد و موثر در تمام ابعاد بویژه بعد بین‌المللی و اقتصادی از این شخصیت ارزنده و خدوم که از سرمایه‌های نظام می‌باشد حمایت می‌نماید. از مردم هوشیار ایران اسلامی بویژه کارمندان عزیز که ظرفیت بالقوه‌ای جهت همراهی با دولت هستند دعوت می‌نماید از نامزدی دکتر علی‌اکبر ولایتی برای ریاست جمهوری حمایت نمایند.
 
از برنامه‌های ایشان می‌توان ثبات مدیریت، استفاده از خرد جمعی و بهره‌مندی از نخبگان و بخش خصوصی در بازسازی اقتصاد کشور در جهت تأمین معیشت اقشار کم‌درآمد بویژه کارمندان، همچنین بازسازی روابط بین‌الملل کشور عزیزمان مبتنی بر عزت، حکمت، مصلحت با حفظ گفتمان انقلاب اسلامی در صحنه جهانی را نام برد.»
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار